4,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 29719
  • فرمت فایل دانلودی : .docx
  • تعداد مشاهده : 2232

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد نحوه نگهداری شیر

دانلود تحقیق درمورد نحوه نگهداری شیر

0 2.2k
دانلود تحقیق درمورد نحوه نگهداری شیر

با دانلود تحقیق در مورد نحوه نگهداری شیر در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق نحوه نگهداری شیر را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق نحوه نگهداری شیر ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد نحوه نگهداری شیر

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:19 صفحه

قسمتی از فایل:

 شیر دوشیده شده ابتدا به یک مخزن سرباز منتقل شده که قبل از ریخته شدن در این مخزن از توری های گیرنده مواد اضافی گذر می کند. بهتر است این مخزن سر بسته باشد تا تبادل حرارتی با هوای بیرون صورت نگیرد و در مصرف انرژی صرفه جویی شود. بعد از آن شیر از فیلتر مخصوصی که در درون لوله ها قرار دارد عبور می کند. سپس به صفحه خنک کننده منتقل می شود. نحوه کارکرد این صفحه بدین شکل است که آبی که در یخچال خنک شده، در یک صفحه و شیر در صفحه دیگر و صفحه بعدی دوباره آب 1-0 درجه قرار دارد. در واقع شیر برای خنک شدن بین دو صفحه آب قرار دارد. شیر چند صفحه را به این شکل طی می کند تا در هنگام خروج به دمای 4 درجه سانتیگراد می رسد. و اگر شیر به این دما نرسد ورود شیر قطع شده و شیر یک بار دیگر همین مسیر را طی می کند. سیستم خنک شدن آب در یخچال نیز تقریباً به همین شکل است ولی به جای صفحه، لوله وجود دارد و نقش خنک کنندگی آب را گاز فرئون بر عهده دارد.

پس از آن شیر 4 درجه به مخازن نگهداری شیر منتقل می شود. این مخازن 3 جداره بوده تا شیر خنک شده به آسانی دمای خود را تغییر ندهد و انرژی به کار رفته هدر نرود.

 

نحوه شستشوی سیستم شیر دوشی

شستشو در 3 نوبت و بعد از هر بار شیر دوشی صورت می گیرد.

نوبت صبح :

1- آب سرد 5 دقیقه

2- آب گرم 75 درجه 5 دقیقه

3- آب گرم + آب ژاول (نیم لیتر در یک وان پر) 5 دقیقه

سپس دستگاه خاموش تا یک ساعت قبل از شیر دوشی نوبت بعد

4- آب گرم 75 درجه 5 دقیقه

5- آب سرد 5 دقیقه


4,000 تومان