5,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 29922
  • فرمت فایل دانلودی : .docx
  • تعداد مشاهده : 1767

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد نقد چيست و منتقد كيست؟

دانلود تحقیق درمورد نقد چيست و منتقد كيست؟

0 1.8k
دانلود تحقیق درمورد نقد چيست و منتقد كيست؟

با دانلود تحقیق در مورد نقد چيست و منتقد كيست؟ در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق نقد چيست و منتقد كيست؟ را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق نقد چيست و منتقد كيست؟ ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد نقد چيست و منتقد كيست؟

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:30 صفحه

قسمتی از فایل:

 نقد چيست و منتقد كيست؟

محور كار نقاد بر رعايت اخلاق و در واقع بر رعايت عدالت قرار دارد. چرا كه از نظر فلسفي خلق ملكه راسخ نفساني است كه بدون تكلف منشاء صدور افعال نيكو باشد و اصول «خلق شجاعت، عفت و حكمت است و مجموع هر سه عدالت».

نقد تاريخي از جمله ديگر شاخه هاي اين هنر است. اينگونه نقد خصوصا مفسر پديده هنري است و آثار و شخصيت صاحب هنر را مورد توجه قرار مي دهد. نقاد به شناختن و شناساندن بيش از مقايسه و تفضيل يكي بر ديگري توجه مي‏كند.

   در نقد جامعه شناسانه، رابطه هنر و اجتماع مورد توجه نقاد قرار دارد. و نقاد مي كوشد كه محيط زندگي هنرمند را مورد تجزيه و تحليل قرار دهد و واكنش هنرمند را نسبت به آن بشناساند.

   در نقد روانشناسانه ربط ميان هنرمند و اثر هنري آنچنان مورد تحليل قرار مي گيرد كه رابطه ميان بيمار و رويا در چنين روشي منتقد با تفسير علائم رواني در صدد كشف انگيزه هاي هنرمند بر مي آيد و روانكاوانه در پس اثر هنري دست به جستجوي (ضمير) ناخودآگاه شخصيت هنرمند مي زند.


5,000 تومان