3,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 29931
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1732
  • تعداد فروش: 11

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد شهدا

دانلود تحقیق درمورد شهدا

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد شهدا

با دانلود تحقیق در مورد شهدا در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق شهدا را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق شهدا ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد شهدا

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:7 صفحه

قسمتی از فایل:

 بسم الله الرحمن الرحیم

الحمد الله رب العالمین . اشهد ان لااله الا الله واشهد اَنّ محمداً رسول الله واشهد اَنّ علیاً ولیّ الله

با سلام و درود به پیشگاه با عظمت حضرت ختمی مرتبت محمد ابن عبدا... (ص) و جانشین به حق او،مظلوم تاریخ، حضرت علی(ع) و دُخت گرانمایه آن مقام باعظمت، کوثر اهل بیت، حضرت فاطمه زهرا(س) و یازده ذریه پاک آن حضرت، بخصوص امام غائب، امید صالحان و مصلحان، حضرت مهدی(عج) و نایب برحقش حضرت امام خمینی.

+ امروز که به سرزمین عمر خود که غبار بیست و پنج بهار بر آن نشسته است نظر می کنم، متاعی جز خار حسرت برای چیدن آماده نمی بینم.

حسرت از دست دادن فرصت ها، کفران نعمت ها و غفلت ها.

حسرت پی نبردن به رمزو راز هستی، حسرت نشناختن خود و خدای خود.

حسرت پند نگرفتن از تاریخ انسانها .

خداوند در این مدّت نعمت های بیشماری را به من عنایت نمود ولی من به نحو صحیح از آنها استفاده نمودم.

- یکی از این نعمت ها، زندگی در جامعه ای است که خانه اهل بیت است، و در کنار رهبری که وارث تمامی پیامبران و فریاد همه مظلومان است و زندگی در فضائی که از بوی خون شهیدان ،عطر آگین است.

این نعمت شایسته را شکری عظیم می بایست نمود، که ننموده ام.

- نعمت دیگر خداوند به من، داشتن پدر و مادری دلسوز و دوستدار اهل بیت است که در دامن پر مهرشان همیشه آوای عشق حسین(ع) و انتظار مهدی(عج) را در گوشم زمزمه می کردند.

پدر و مادری که هیچگاه نتوانستم و نخواهم توانست پاداش زحمات بی دریغشان را بدهم ، جز آنکه از خداوند برایشان طلب علوّ مقام و ازدیاد عزت نمایم.

- نعمت دیگر الهی، توفیق تحصیل علوم اسلامی است که او را بهتر بشناسم و از «دُعاه اِلی طاعبه » نکردم و دریغ از عدم استفاده صحیح از اوقات گرانبها و اساتید گرانقدر و کتب گرانمایه اسلامی


3,000 تومان