3,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 30021
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1496

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد مقررات عمومي بازرگاني بازار مشترك اروپا جهت واردات از كشورهاي جهان سوم

دانلود تحقیق درمورد مقررات عمومي بازرگاني بازار مشترك اروپا جهت واردات از كشورهاي جهان سوم

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد مقررات عمومي بازرگاني بازار مشترك اروپا جهت واردات از كشورهاي جهان سوم

با دانلود تحقیق در مورد مقررات عمومي بازرگاني بازار مشترك اروپا جهت واردات از كشورهاي جهان سوم در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق مقررات عمومي بازرگاني بازار مشترك اروپا جهت واردات از كشورهاي جهان سوم را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق مقررات عمومي بازرگاني بازار مشترك اروپا جهت واردات از كشورهاي جهان سوم ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد مقررات عمومي بازرگاني بازار مشترك اروپا جهت واردات از كشورهاي جهان سوم

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:7 صفحه

قسمتی از فایل:

 قبل از شروع بايد به مسائل مربوط به بهداشت عمومي، حيوانات ، واردات گوشت و فرآورده هاي  گوشتي از كشورهاي جهان سوم توجه شود .

1-تعاريف:

روده لش گيري و پاك شده، نمك زداه شده يا خشك و در صورت لزوم افزودن مواد نگهدارنده به مقدار مشخص روده هايي كه فقط سرد و يا منجمد شده شامل اين تعريف نمي شود. توليد روده به منظور استفاده در صنايع گوشتي سوسيس شامل پاك كردن ، نمك سود و خشك كردن و درجه بندي و متركردن آن مي باشد.

2-مواد خام:

روده هاي لش گيري نشده :

مواد اوليه كه براي تهيه روده به كار مي رود و به كارگاههاي مورد تائيد حمل مي شود ميبايست از حيواناتي باشد كه قبل و بعد از كشتار توسط بازرسي رسمي دامپزشكي كشتارگاه مطابق قوانين بهداشتي بازرسي گوشت كشور مبداء مطابق با يند 1 فصل 3 مققرارات فوق بازرسي شده باشند .

3-اماكن تهيه روده :

اماكن تهيه روده ميبايست از نظر رعايت بند 1فصل2و1 مورد بازديد قرار گيرند .

 

 

4-تائيد اماكن تهيه روده :

كارشناسان كشورهاي عضو بازار مشترك بر كارشناسان نيز نظارت داشته و براي تائيد اماكن فوق به كشورهاي مذكور اعزام مي شوند كه كار مي كند و يا كنار گذاشته مي شود (مطابق با يند 6و7 مقررات 99/77 مسائل مربوط به مقررات بازرگاني مشترك در خصوص توليد گوشت و فراورده هاي آن.

5-نظارت بر روده توليدي در كشورهاي عضو بازار مشترك جهت تحويل به اعضاي ديگر با صدور گواهي بهداشتي دامپزشكي مطابق با بند 2 در محل صورت ميگيرد.

6-نظارت بر واردات از كشورهاي جهان سوم :

تنها از كارگاههاي مورد تائيد قرار گرفته و مطابق با استانداردها فصل 1و2 و فصل 3 اجازه تحويل به بازار مشترك داده مي شود . نظارت اوليه با مشاهده و ملامسه توسط دامپزشكي رسمي از نظر قابليت مصرف انساني و كنترل گواهي بهداشتي دامپزشكي مبداء صورت ميگيرد./خ 


3,000 تومان