4,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 30043
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1502

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد نقش اطلاعات و ارتباطات درجهان امروز

دانلود تحقیق درمورد نقش اطلاعات و ارتباطات درجهان امروز

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد نقش اطلاعات و ارتباطات درجهان امروز

با دانلود تحقیق در مورد نقش اطلاعات و ارتباطات درجهان امروز در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق نقش اطلاعات و ارتباطات درجهان امروز را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق نقش اطلاعات و ارتباطات درجهان امروز ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد نقش اطلاعات و ارتباطات درجهان امروز

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:15 صفحه

قسمتی از فایل:

 تکنولوژیهای نوین اطلاعات و ارتباطات

ابزارها و وسایلی که به هر طریق موجب تولید، انباشت، پردازش و اشاعه اطلاعات شوند، تکنولوژیهای اطلاعاتی و ارتباطی نامیده می شوند. در واقع، تکنولوژی اطلاعاتی عبارت است از: «مجموعه ابزارها، ماشینها و دانش و روش و مهارت استفاده از آنها در تولید، انتقال و جابه جایی، پردازش، آماده سازی و مصرف اطلاعات». بنابراین تمام ابزارها و وسایلی را که در تولید، آماده سازی، و انتقال اطلاعات نقش دارند، اعم از وسایل دستی ساده یک کتابخانه تا وسایل پیچیده و پیشرفته یک مرکز اطلاع رسانی، تکنولوژی اطلاع رسانی می خوانند.  
بر این مبنا هر رسانه ای که قابلیت انتقال و جابه جایی اطلاعات از یک نقطه به نقطه دیگر را داشته باشد و هدف آن برقراری ارتباط باشد، در قلمرو تکنولوژی ارتباطات قرار می‌گیرد. بدین ترتیب تکنولوژیهای اطلاعاتی و ارتباطی به گونه ای با هم در آمیخته اند که مجزا کردن آنها بسیار دشوار است. در حقیقت هر دو، هدف مشترکی را دنبال می کنند که همان اشاعه اطلاعات در میان مردم است.          
دستاوردهای انسانی در جریان اختراعات و نوآوریهای جدید به طور پیوسته برگستره و دامنه تکنولوژیهای اطلاعات و ارتباطات افزوده اند. سیر تحول و پیشرفت این دستاوردها در زمینه تکنولوژیهای اطلاعاتی و ارتباطی را به طور اجمالی می توان در جدول 1 مرور کرد.        


4,000 تومان