5,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 30212
  • فرمت فایل دانلودی : .docx
  • تعداد مشاهده : 1807

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله صلح و آشتي در قرآن

دانلود مقاله صلح و آشتي در قرآن

0 1.8k
دانلود مقاله صلح و آشتي در قرآن

با دانلود مقاله در مورد صلح و آشتي در قرآن در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله صلح و آشتي در قرآن را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله صلح و آشتي در قرآن ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد صلح و آشتي در قرآن

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:29 صفحه

قسمتی از فایل:

 پيشگفتار.

بـزرگترين سرمايه ما مسلمانان قرآن مجيد است معارف ، احكام ، برنامه زندگى ، سياست اسلامى ، راه به سوى قرب خدا، همه و همه را در اين كتاب بزرگ آسمانى مى يابيم .
بنابراين ، وظيفه هر مسلمان اين است كه با اين كتاب بزرگ دينى خود روزبه روز آشناتر شود اين از يكسو.
از سـوى ديـگر آوازه اسلام كه بر اثر بيدارى مسلمين در عصرما، و بخصوص بعد از انقلاب اسلامى در سـراسـر جهان پيچيده است ، حس كنجكاوى مردم غيرمسلمان جهان را براى آشنايى بيشتر به اين كتاب آسمانى برانگيخته است ، به همين دليل در حال حاضر از همه جا تقاضاى ترجمه و تفسير قرآن به زبانهاى زنده دنيا مى رسد، هر چند متاسفانه جوابگويى كافى براى اين تقاضاها نيست ، ولى به هرحال بايد تلاش كرد و خود را آماده براى پاسخگويى به اين تقاضاهاى مطلوب كنيم .
خـوشـبـختانه حضور قرآن در زندگى مسلمانان جهان و بخصوص در محيطكشور ما روز به روز افزايش پيدا مى كند، قاريان بزرگ ، حافظان ارجمند، مفسران آگاه در جامعه امروز ما بحمداللّه كم نـيـسـتـنـد

 

قم ـ حوزه علميه .
ناصر مكارم شيرازى .
13
رجب 1424 روز ميلاد مسعود امير مؤمنان حضرت على (ع (.
مطابـق با 25/6/1382.


5,000 تومان