4,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 30334
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1570

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد نقش سازمانهاي غيردولتي در توسعه

دانلود تحقیق درمورد نقش سازمانهاي غيردولتي در توسعه

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد نقش سازمانهاي غيردولتي در توسعه

با دانلود تحقیق در مورد نقش سازمانهاي غيردولتي در توسعه در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق نقش سازمانهاي غيردولتي در توسعه را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق نقش سازمانهاي غيردولتي در توسعه ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد نقش سازمانهاي غيردولتي در توسعه

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:17 صفحه

قسمتی از فایل:

 

چكيده

تشكل‌هاي داوطلبانه مردمي كه سابقه فعاليت آنها به سال هاي دور مي‌رسد، يكي از عوامل اصلي توسعه كشورها مي‌باشد. در شرايط كنوني، تحقق ا هداف دولت در زمينه توسعه از نظر اجتماعي، اقتصادي، سياسي ،بدون مشاركت و همياري آحاد جامعه بوجود نخواهد آمد. سازمانهاي غيردولتي زاييده يك چنين نيازي براي مشاركت جامعه و دولت است. اين سازمانها از طريق همكاري مردمان با هم و با دولت وبخش خصوصي در بسياري از زمينه ها بستر ساز توسعه و رشد جامعه مي‌باشند. در مقاله حاضر كوشش شده تا ضمن بيان مفهوم وتعريف سازمانهاي غيردولتي، نقش آنها در توسعه در ابعاد مختلف اجتماعي، اقتصادي، سياسي توصيف شود.

واژگان كليدي: توسعه، سازمان هاي غيردولتي، توسعه اجتماعي، توسعه اقتصادي، توسعه سياسي


مقدمه

اصطلاح توسعه در معناي جديد آن تنها پس از جنگ جهاني دوم فراگيري رشد، در مباحث اوليه، توسعه مترادف با نوسازي جامعه و به مرور زمان در قالب رشد اقتصادي تلقي مي‌شد اما امروزه، توسعه كشورها را در ابعاد مختلف اجتماعي، سياسي، فرهنگي، اقتصادي مورد بررسي قرار مي‌دهند ( مقدس: 1378-40) 


4,000 تومان