5,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 30591
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1768
  • تعداد فروش: 4

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد توحيد

دانلود تحقیق درمورد توحيد

0 1.8k
دانلود تحقیق درمورد توحيد

با دانلود تحقیق در مورد توحيد در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق توحيد را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق توحيد ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد توحيد

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:27 صفحه

قسمتی از فایل:

 مقدمه :

بحث درباره توحيد يعني ايمان به خدا و يگانگي خدا است مي دانيم كه سر سلسله تمام عقايد ديني اعتقاد به توحيد و اعتقاد به خداست در كلمات حضرت امير هم هست «اول الدين معرفته» اول دين ، آغاز دين ، پايه دين ف ريشه دين خداشناسي است .

تأثير محدود بودن فضاي عالم در مساله توحيد :

ما اگر خدا را جستجو مي كنيم به معناي اين است كه يك خقيقت كامل نامحدودي را جستجو مي كنيم نه يك شي را در ميان اشياء ديگر از اشياء اين عالم پس ما خدا را در صفحه زمان و در صفحه مكان جستجو نمي كنيم ، يعني درميان اين موجودات زماني نمي گرديم ببينيم خدا در كجاي زمان قرار گرفته ؛ در ميان موجودات مكاني هم نمي گرديم ببينيم خدا در كجا قرار گرفته است بلكه خدا آن قدر وجود كلي و محيط دارد كه در واقع ما مي خواهيم ببينيم كه آيا اين عالم هستي غير از صفحه زمان و صفحه مكان صفحه ديگري هم كه صفحه نهان هست دارد يا ندارد بنابراين زمان مكان را در مساله خدا نبايد دخالت داد .

 

 

 

 

راه هاي اثبات وجود خدا

از نظر كلي سه راه (يعني سه راه كلي كه باز بعضي از آن راهها خودش منشعب مي شود به راههاي جزئي تري ) درباره اثبات وجود خدا ذكر شده است يا وجود دارد ما معتقديم هر سه راه هم راههاي درستي است . يك راه را ما راه رواني و يا فطري مي ناميم ، راه ديگر را راه علمي بو يا شبه فلسفي ، و راه سوم راه فلسفي است . 


5,000 تومان