5,500 تومان
  • فروشنده : maghale

  • کد فایل : 30741
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1957

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق كنترل كننده هاي برنامه پذيرPLC

دانلود تحقیق كنترل كننده هاي برنامه پذيرPLC

0 2k
دانلود تحقیق كنترل كننده هاي برنامه پذيرPLC
 دانلود تحقیق كنترل كننده هاي برنامه پذيرPLC  تعداد 27صفحه  آموزشی ویژه شما دانشجویان گرامی بصورت ورد قابل ویرایش با تخفیف ویژه از وبسایت قابل دانلود می باشد
نام فایل: دانلود تحقیق كنترل كننده هاي برنامه پذيرPLC
فرمت فایل :ورد
تعداد صفحات: 27صفحه
قسمتی از فایل
دریافت

PLC از عبارت Programmable Logic Controller به معناي كنترل كننده قابل برنامه ريزي گرفته شده است. PLC كنترل كننده اي است نرم افزاري كه در قسمت ورودي، اطلاعات را بصورت باينري دريافت و آنها را طبق برنامه اي كه در حافظه اش ذخيره شده پردازش مي نمايد و نتيجه عمليات را نيز از قسمت خروجي به صورت فرمانهايي به گيرنده ها و اجرا كننده هاي فرمان ، ارسال مي كند.

وظيفه PLC قبلا بر عهده مدارهاي فرمان رله اي بود كه استفاده ازآنها در محيط هاي صنعتي جديد منسوخ گرديده است.اولين اشكالي كه در اين مدارها ظاهر مي شودآن است كه با افزايش تعداد رله ها حجم و وزن مدار فرمان بسيار بزرگ شده، همچنين موجب افزايش قيمت آن مي گردد . براي رفع اين اشكال مدارهاي فرمان الكترونيكي ساخته شد ، ولي با وجود اين هنگامي كه تغييري در روند يا عملكرد ماشين صورت مي گيرد لازم است تغييرات بسياري در سخت افزار سيستم كنترل داده شود .

با استفاده از PLC تغيير در روند يا عملكرد ماشين به آساني صورت مي پذيرد، زيرا ديگر لازم نيست سيم كشي ها و سخت افزار سيستم كنترل تغيير كند و تنها كافي است چند سطر برنامه نوشت و به PLCارسال كرد تا كنترل مورد نظر تحقق يابد.

PLC ها سخت افزاري شبيه كامپيوتر 

5,500 تومان