5,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 30914
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2144

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد رهايي يافته از مرگ، فقر و بيماري

دانلود تحقیق درمورد رهايي يافته از مرگ، فقر و بيماري

0 2.1k
دانلود تحقیق درمورد رهايي يافته از مرگ، فقر و بيماري

با دانلود تحقیق در مورد رهايي يافته از مرگ، فقر و بيماري در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق رهايي يافته از مرگ، فقر و بيماري را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق رهايي يافته از مرگ، فقر و بيماري ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد رهايي يافته از مرگ، فقر و بيماري

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:48 صفحه

قسمتی از فایل:

 نجات از بلاي فقر

عيسي مسيح ما را از بلاي قوانين طبيعي نجات داده است. بلاي قوانين طبيعت چيست؟ تنها راه درك آن برگشتن به قانون است. عبارت "قانون" كه در شواهد جديد يافت شده است معمولاً به تورات موسي، يعني پنج كتاب اول كتاب مقدس مربوط مي شود. وقتي به اين كتابها يعني قانون رجوع مي كنيم درمي يابيم كه بلا يا مجازات بخاطر شكستن قانون خداوند به سه قسمت است: فقر، بيماري و مرگ ثانويه.

MOTHY: اول تيموتائوس 8:4

كار بدني بهره كمي دارد ولي تقوا و پرهيزكاري براي همه سودمند است و وعده زندگي و حيات را ميدهد كه اكنون در جريان بوده و بعداً ‌نيز ادامه خواهد داشت.

برخي مردم بر اين باورند كه ما وعده رحمت و بركت، به شكل مادي يا شكل هاي ديگر را نداده ايم ولي اين كتاب مقدس قطعاً بيان مي كند كه ما اين وعده را داده ايم.

همچنين در كتاب تثتيه چنين نوشته شده است. تثنيه 28 : 15-17 و 38-40

بر طبق اظهارات 25:15-17,38-40 Deuteronomy، بلاي فقر بر فرزندان خداوند نازل مي شود اگر از او سرپيچي كنند. اين بلايي است كه به آنها نازل مي شود و چون آنها در انجام دستورات و احكام او كوتاهي كرده اند.

پولي در نامه اي به كليسا در فيليپيان مي گويد (فيليپيان 19:4) همه نيازهاي شما شامل نيازهاي مالي، مادي و ديگر نيازهاست. در واقع در اين فصا، پولس در باره چيزهاي مالي و مادي صحبت مي كند.

عيسي مسيح خود مي گويد (متي 33:6) ماكوت و اين چيزهايي كه به شما اضافه خواهند شد چيزهاي مادي در زندگي، چيزي براي خوردن، پوشيدن و غيره است.


5,000 تومان