4,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 33165
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1618

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد تنظیم شرایط محیطی ساختمان مسکونی

دانلود تحقیق درمورد تنظیم شرایط محیطی ساختمان مسکونی

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد تنظیم شرایط محیطی ساختمان مسکونی

با دانلود تحقیق در مورد تنظیم شرایط محیطی ساختمان مسکونی در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق تنظیم شرایط محیطی ساختمان مسکونی را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق تنظیم شرایط محیطی ساختمان مسکونی ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد تنظیم شرایط محیطی ساختمان مسکونی

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:5 صفحه

قسمتی از فایل:

 مقدمه :

 

باتوجه به پیشینه تاریخ معماری طی دوره  های گذشته زندگی بشر در می یابیم که همواره انسان از سالهای اغازین حضورش در روی زمین به فکر ایجاد ما من و فضایی مناسب و مفید برای زندگی روزمره خود بوده است.

بر این اساس انسانها در دوره های مختلف با تاثیر از  شرایط محیط پیرامون خود وتجربیات گذشته گانشان وهمچنین ذهنیت و سطح فکریشان نسبت به محل سکونت خود دست به ساخت و ایجاد بناهایی با کارایهایی بهتر و هماهنگ با منطقه جغرافیایی خودشان می زدند.

ازاین رو در دوران جدید نیز همین راه منطقی برای ساخت بناها  وفضاهای کاربردی پیش گرفته شده است یعنی سعی می شود هر بنایی با شرایط کاربردیش اقلیم وشرایط جغرافیایی ان منطقه طراحی ساخته شود.

در توضیح روشن تر این مطلب می توان گفت که طراحی وپیش فرض یکفضای مسکونی اداری ویاکاربردی در چهار چوب یک سری ضوابط وهمچنین پیرو ملازمت وهماهنگی با شرایط محیطی  محصولی  مفید وبه سرفه و با کارایی مناسب وبالا پدید می اورند که باعث رضایت کار بر فضا و ایجاد اثری خوب و ماندگار در نتیجه با توجه به مطالبی که دربالا گفته شد باید سعی شود طراحی ساختمانها وبناها در چهار چوب ایتم هایی مانند :هماهنگی تیپ ساختمان با نحوه  نور خورشید استفاده از مصالح مناسب و هماهنگی با شرایط جوی در ساخت بنا هماهنگی طراحی داخلی با نحوه تهیه وارتباط با فضای بیرون اینکه به طور کلی بنای مورد نظر را همچون پازلی .از همه لحاظ در چهار چوب المانهای صحیح مورد نظر در تنظیم شرایط محیطی جاساز و مچ نماییم. طراحی ودر نظر بگیریم.این بنای مسکونی با مساحت 136متر مربع تقریبادر کنارهای شهرزاهدان و واقع در خیابان زال- زال9 پلاک4 می باشد ونماهای آن جنوبی وغربی می باشد درآن ازمصالحی چون ملات ماسه سیمان – آجر - فولادی – شیشه به کار رفته است .  

 

 

این بنا طی یک دوره ساخته شده است وشکل هندسی آن مثل مربع می ابشد

نقشه بنا از یک پلان همکف ویک پلان طبقه اول می باشد که هر دو طبقه مسکونی می باشد.

برای گرمایش آن از بخاری نفتی وبرای سرمایش از کولر آبی استفاده می کنند


4,000 تومان