6,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 34846
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1704

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد ساختمان هوشمند

دانلود تحقیق درمورد ساختمان هوشمند

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد ساختمان هوشمند

با دانلود تحقیق در مورد ساختمان هوشمند در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق ساختمان هوشمند را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق ساختمان هوشمند ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد ساختمان هوشمند

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:6 صفحه

قسمتی از فایل:

تعريف ساختمان هوشمند

بطور کلي ساختمان هوشمند، ساختماني است كه مجهز به يك زيرساختار ارتباطاتي قوي بوده كه مي‌تواند به صورت مستمر نسبت به وضعيتهاي متغير محيط عكس‌العمل نشان داده و خود را با آنها وفق دهد و همچنين به ساكنين ساختمان اين اجازه را مي‌دهد كه از منابع موجود به صورت موثرتري استفاده نموده و امنيت و آرامش آنها را افزايش دهد.

مانند همه صنايع در حال رشد ديگر، در اين صنعت نيز رقابت هايي به چشم مي خورد. ما بايد متوجه اين موضوع باشيم كه بيشتر گسترش در هر صنعتي را سازندگان آن صنايع بوجود مي آورند و نه خريداران آنها. براي مثال با يك نگاه به صنعت اتومبيل سازي متوجه مي شويم كه، هر چقدر يك اتومبيل بيشتر لوكس باشد، همانقدر بيشتر مجهز به تجهيزات الكترونيكي است. اين تجهيزات الكترونيكي، كارهايي را انجام مي دهد كه لزوماً قابل استفاده در همه جا و بوسيله همه كس نيست. ولي بسياري از همين تجهيزات كه قبل از اين به عنوان تجهيزات اضافي بر روي اتومبيل ها تلقي مي شدند امروزه بعنوان تجهيزات استاندارد براي اتومبيلها محسوب مي شوند. براي مثال چند نفر از ما به ياد داريم كه كمربند ايمنيبصورت اتوماتيك تنظيم نمي شود؟  يا اينكه روزانه چند اتومبيل بدون كولر در ايران فروش مي رود؟

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر