7,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 35029
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1706

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد نحوه عملکرد موشکهای کروز

دانلود تحقیق درمورد نحوه عملکرد موشکهای کروز

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد نحوه عملکرد موشکهای کروز

با دانلود تحقیق در مورد نحوه عملکرد موشکهای کروز در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق نحوه عملکرد موشکهای کروز را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق نحوه عملکرد موشکهای کروز ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد نحوه عملکرد موشکهای کروز

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:18 صفحه

قسمتی از فایل:

HAWK) ساخت شركت آمريكايي(Raytheon)  است. Hawk مخفف Homing All the Way Killer  مي‌باشد. هدف ابتدايي از طراحي اين موشك نابود كردن هواپيماهاي دشمن بود كه با توسعه اين موشك، از آن در نابود كردن موشكهاي ديگر هم استفاده مي‌شد . اين موشك در سال 1960 وارد خدمت گرديد اما باتوجه به برنامه‌هاي مختلف و متنوع بهينه‌سازي و توسعه كه بر روي آن پياده شده،‌اين موشك هنوز هم مورد استفاده قرار مي‌گيرد. توسعه و بهينه‌سازي‌هاي مختلف روي موشك هاك عاقبت به ساخت سيستم دفاع موشكي پاتريوت (‌MIM-104 Patriot ) منجر شد . از سال 1994 جايگزيني موشك هاك با نمونه‌هاي ديگر با توجه يگان عملياتي و ماموريت‌هاي آن يگانها در ارتش آمريكا شروع گرديد و در سال 2002 موشك موفق هاك رسما از خدمت در ارتش آمريكا بازنشسته شد . آخرين يگان استفاده‌كننده از موشك هاك، يگان تفنگداران دريايي آمريكا(US Marine Corps ) بودند كه موشك دوش پرتاب FIM-92 Stinger را جايگزين موشك هاك كردند. اين موشك همچنان در خارج از آمريكا و در كشورهاي اروپاي غربي و ژاپن توليد مي‌شود . موشك هاك در جنگهاي مختلفي شركت كرده و بنا بر آمار اعلام شده تا كنون 40 هزار فروند از اين موشكها ساخته شده است. درصد اطمينان كارايي اين موشك در نمونه‌هاي ابتدايي 56% و درآخرين نمونه ها 85% بوده است.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر