6,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 35063
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1451

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد چرا عده اي دست به خودكشي مي زنند؟

دانلود تحقیق درمورد چرا عده اي دست به خودكشي مي زنند؟

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد چرا عده اي دست به خودكشي مي زنند؟

با دانلود تحقیق در مورد چرا عده اي دست به خودكشي مي زنند؟ در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق چرا عده اي دست به خودكشي مي زنند؟ را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق چرا عده اي دست به خودكشي مي زنند؟ ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد چرا عده اي دست به خودكشي مي زنند؟

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:3 صفحه

قسمتی از فایل:

كاربر محترم اين مطلب در چهار قسمت ارائه مي شود.

خودكشي رفتار يا پديده اي است كه از جوانب متعدد بايد مورد بررسي قرار گيرد. تا آنجا كه مشخص است خودكشي در بسياري از جوامع وجود داشته و دارد و در هر كجا كه انسان ها زندگي مي كنند خودكشي هم اتفاق مي افتد. بدون ترديد خودكشي در هر جا، هرخانواده و هر جامعه اي كه اتفاق بيفتد عوارض نامطلوب خانوادگي، اجتماعي و...  برجاي مي گذارد؛ به نوعي كه اين خودكشي مي تواند عاملي براي شروع و يا بروز يك نوع بيماري رواني و يا جسمي گردد و حتي باعث متلاشي شدن خانواده و مانعي براي سير مطلوب و طبيعي خانواده شود . افراد يك جامعه نيز زماني كه از خودكشي فرد و يا افرادي مطلع شوند ، غم زده مي شوند و ممكن است دچار نوعي اضطراب و يا نگراني در مورد  وقوع خودكشي در خانواده خود گردند، به همين دلايل است كه خودكشي بايستي از ديدگاه هاي رواني ، اجتماعي ، خانوادگي ، اقتصادي ، تحصيلي ، كاري ، قانوني و... مورد بررسي و توجه قرار گيرد. ريشه يابي هرگونه عامل ، و يا عواملي كه زمينه را براي خودكشي فراهم مي سازد بسيار مهم است ؛ از اين رو است كه اگر در كشورهاي پيشرفته آمار خودكشي بالا برود موضوع ، آنقدر مورد بحث و گفتگو قرار مي گيرد و كارشناسان و صاحب نظران موضوع خودكشي را بررسي مي نمايند تا زمينه مساعد ساز خودكشي را دريافته و براي آن به طور جدي چاره جويي نمايند.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر