6,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 35088
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1755

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد تب سنج گوش مایکرولایف

دانلود تحقیق درمورد تب سنج گوش مایکرولایف

0 1.8k
دانلود تحقیق درمورد تب سنج گوش مایکرولایف

با دانلود تحقیق در مورد تب سنج گوش مایکرولایف در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق تب سنج گوش مایکرولایف را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق تب سنج گوش مایکرولایف ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد تب سنج گوش مایکرولایف

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:3 صفحه

قسمتی از فایل:

توجه به اینکه پرده گوش در مجاورت مرکز کنترل دمای بدن در مغز قرار دارد، تب سنج گوش مایکرولایف دمای اشعه مادون قرمز متصاعد شده از این بخش را اندازه گیری می کند. در مقایسه با تب سنجهای دیگر، تب سنج گوش مایکرولایف پیگیری سریع تغییرات دمای بدن را امکانپذیر می سازد. این تب سنج قابل استفاده برای همه افراد از جمله نوزادان، کودکان، بزرگسالان و افراد کهنسال است و دمای بدن را راحتی و بدون هیچگونه خطری اندازه گیری می کند.


کارکرد تب سنج گوش مایکرولایف چگونه است؟

   تب سنج گوش مایکرولایف انرژی مادون قرمز حاصل از پرده صماخ و بافتهای اطراف آنرا اندازه گیری میکند. این انرژی روی عدسی تب سنج جمع آوری شده و به حرارت تبدیل میشود.
آیا فرو بردن کامل حسگر اندازه گیری واقع در نوک تب سنج در درون گوش نوزادان و کودکان بی خطر است؟

   حسگر تب سنج کوتاهتر از آن است که به پرده صماخ برسد. همچنین قطر کانال گوش نوزادان و کودکان از حسگر اندازه گیری کمتر است و در نتیجه امکان رسیدن آن به بخشهای حساس گوش وجود ندارد.

   لاله گوش را مطابق دستورات دفترچه راهنما کشیده و تب سنج را به آرامی وارد کانال گوش نمایید. هنگامیکه که مقاومت گوش در برابر ورود دستگاه را احساس کردید، تب سنج را در همان محل نگاه داشته و بیش از آن درون گوش فرو نکنید.


پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر