7,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 35277
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1708

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد فعالیت های انتخابی برای بهبود کیفیت و عمر ماندگاری قارچ های آگار

دانلود تحقیق درمورد فعالیت های انتخابی برای بهبود کیفیت و عمر ماندگاری قارچ های آگار

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد فعالیت های انتخابی برای بهبود کیفیت و عمر ماندگاری قارچ های آگار

با دانلود تحقیق در مورد فعالیت های انتخابی برای بهبود کیفیت و عمر ماندگاری قارچ های آگار در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق فعالیت های انتخابی برای بهبود کیفیت و عمر ماندگاری قارچ های آگار را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق فعالیت های انتخابی برای بهبود کیفیت و عمر ماندگاری قارچ های آگار ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد فعالیت های انتخابی برای بهبود کیفیت و عمر ماندگاری قارچ های آگار

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:10 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه

قارچهای کشت شده مخصوصاً استرین های زراعی و معمول آگاریکوس بیسپوروس که اخیراً تحت شرایط متراکم پرورش داده می شوند،اغلب می تواند به کیفیت مناسب منجر شود . همچنین آنها شدیداً فساد پذیر و حساس به از دست دادن سریع کیفیت هستند که آنها را می سازد.

برای مصرف کنندگان به جهت کاهش ارزش آنها و یا تقاضای بازار بیشتر مصرف کنندگان به نظر می رسد که علاقه مند به قارچهای بسته وسفت و روشن یا سفید از نظر رنگ ظاهر پوسته نرم و غیر هاگی و یک بافت ترد و تازه می باشند .

متاسفانه قارچها پس از برداشت ، تیره دررنگ با پوسته فلسی خواهد شد . در برداشت قارچها به سرعت شروع به تیره شدن خواهند کرد . کلاهک ها باز شده و تیفه های تیره شده نمایان می شوند . هنگامی که اسپورها توسعه پیدا می کنند ساقه ها طویل می شوند .این تغییرات رخ می دهد به عنوان نتایج یک پدیده پیری و یا فعالیت میکروبی .

این مقاله متمرکز خواهد شد به تحقیقات انجام شده در دانشگاه «پن استیت» مرتبط با تشخیص فعالیت های انتخابی کاشت و برداشت که می توان کیفیت و ماندگاری را بهبود بخشد.

 

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر