9,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 35478
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1609

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد شنا

دانلود تحقیق درمورد شنا

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد شنا

با دانلود تحقیق در مورد شنا در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق شنا را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق شنا ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد شنا

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:45 صفحه

قسمتی از فایل:

بهترين سرگرمي مؤمن شنا کردن است . ( پيامبر اکرم (ص) )

به فرزندان خود شناکردن و تيراندازي بياموزيد. ( پيامبر اکرم ) )  

با توجه به قرار داشتن در فصل تابستان و ضرورت و اهميت ياددگيري شنا و سفارش آن در دين مبين اسلام از اين پس قصد داريم تا در روزهاي زوج آموزش شنا را به همراه تصاوير و نکات مهم مربوط به اين ورزش مفرح را تقديم حضورتان کنيم. توضيح اينکه در اين مجموعه آموزشي تاريخچه و مقدمات آموزش شنا و انواع آن به همراه ساير نکات لازمه ارائه مي گردد. اميد است با مطالعه و بکارگيري آنها قدمي در فراگيري اين ورزش براي شما عزيزان برداشته باشيم .

 تاريخچه

شواهد باستان شناسي نشان مي دهند كه قدمت شنا و شنا كردن به 2500 سال قبل از ميلاد در تمدن مصر و بعد از آن در تمدن هاي آشور و يونان و روم باستان باز مي گردد. آنچه از گذشته  آموزش شنا مي دانيم بر اساس يافته هايي است كه از « حروف تصويري » هيروگليف مصريان به دست آورده ايم. يوناني هاي باستان و رومي ها شنا را جزو برنامه هاي مهم آموزش نظامي خود قرار داده بودند ، و مانند الفبا يكي از مواد درسي در آموزش مردان بوده است. شنا در شرق به قرن اول قبل از ميلاد باز مي گردد. ژاپن جايي است كه شواهد و مداركي از مسابقات شنا در آن وجود دارد. در قرن هفدهم به دستور رسمي حكومتي شنا به صورت اجباري در مدارس تدريس مي شد .                           

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر