10,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 35546
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1623

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد شبكه چيست؟

دانلود تحقیق درمورد شبكه چيست؟

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد شبكه چيست؟

با دانلود تحقیق در مورد شبكه چيست؟ در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق شبكه چيست؟ را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق شبكه چيست؟ ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد شبكه چيست؟

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:47 صفحه

قسمتی از فایل:

1-1         تعريف  شبكه

يك شبكه كامپيوتري مجموعه اي از چندين دستگاه كامپيوتر و لوازم جانبي مثل چاپگرها و سيتم هاي ذخيره سازي انبوه مثل CD-ROM ها، مودم ها و بوده كه به يكديگر متصل مي شوند تا امكانات و اطلاعات را بين يكديگر به اشتراك بگذارند.

يك شبكه كامپيوتري وقتي داراي قابليت  بيشتري مي شود كه تمام كامپيوترهاي موجود در شبكه با يكديگر سازگاري داشته باشند. توانمندي يك شبكه وقتي كامل مي شود كه اين شبكه قادر باشد امكانات خود را با شبكه هاي كامپيوتري ديگر هم به اشتراك گذاشته و با آنها نيز ارتباط برقرار كند. اين ارتباط به گونه اي خواهد بود كه كامپيوتر شما مانند يكي از اجزاي آن شبكه جديد خواهد شد.

پاسخ به اين سؤال كه چرا شبكه كامپيوتري ايجاد كنيم را در قابليتهاي شبكه پيدا نماييد. مزايا و قابليت هاي يك شبكه  كامپيوتري عبارتند از :

1-   اشتراك فايلها و برنامه ها

2-     اشتراك منابع موجود در شبكه

3-     اشتراك بانكهاي اطلاعاتي

4-     گسترش اقتصادي كامپيوترهاي شخصي

5-     افزايش قابليت هاي گروهي كاري

6-     ايجاد مديريت متمركز

7-     برقرار امنيت بالا  در دسترسي اعضاي شبكه

8-     برقراري ارتباطات داخلي

9-     بهبود ساختار سازماني

2-1 اجزاي اصلي شبكه

معمولاً در يك شبكه يك سري داده وجود دارد كه شما مي خواهيد از آنها به صورت اشتراكي استفاده كنيد. علاوه بر اين حداقل دو كامپيوتر هم وجود دارد كه يكي داده هاي شما را ذخيره كرده و ديگري براي دسترسي به اين داده ها استفاده مي شود.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر