9,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 36083
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1808

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد ربات بي‌سيم توپ جمع كن با كنترل تحت وب

دانلود تحقیق درمورد ربات بي‌سيم توپ جمع كن با كنترل تحت وب

0 1.8k
دانلود تحقیق درمورد ربات بي‌سيم توپ جمع كن با كنترل تحت وب

با دانلود تحقیق در مورد ربات بي‌سيم توپ جمع كن با كنترل تحت وب در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق ربات بي‌سيم توپ جمع كن با كنترل تحت وب را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق ربات بي‌سيم توپ جمع كن با كنترل تحت وب ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد ربات بي‌سيم توپ جمع كن با كنترل تحت وب

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:30 صفحه

قسمتی از فایل:

فصل اول : مقدمه

چيزهاي بسياري در مورد فوايد تشويق دانشجويان جهت كار روي مسائلي از رشته‌هاي مختلف علمي بصورت مشترك نوشته شده است و بسياري از مسائل واقعي جهان جهت دستيابي از طريق كار فردي بسيار پيچيده هستند.

مجموع درسهاي حاصل از دو گروه منظم، يكي از راههاي تسهيل تجربة      مشاركت علمي براي دانشجويان است. بخش اعتبارات فني مهندسي حتي امكان كار بر روي تيمهاي مشاركتي چندگانه را جزء يكي از يازده نتيجة برنامه‌هاي اصلي مورد نياز قرار دارند. مهندسين طراحي و كارشناسان علوم تكميلي كامپيوتر را جهت يك تجربه علمي گرد هم آورده‌اند.

در پاييز سال 2002 دانشجويان به طراحي و تكميل يك ربات بي‌سيم توپ جمع كن با كنترل تحت وب پرداختند كه قادر به دوري از برخورد به موانع مي‌باشد و توسط يك كاربر خارجي و از طريق يك سرور تحت وب كنترل مي‌شود.

در اين مقاله ما به فراهم آوردن پيش زمينه و تاريخچه‌اي از اين مجموعه واحد درسي در دانشكده «لوراس» پرداخته و به توصيف جنبه‌هاي ويژه درس و خلاصه‌اي از نتايج گزارش سال اقدام كرديم سپس تلاشهاي ارزيابي خود را كه جهت گسترش فرآيند اين مجموعه درسي مورد استفاده قرار داديم.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر