7,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 36185
  • فرمت فایل دانلودی : .docx
  • تعداد مشاهده : 1727

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد سيستم هاي اطلاعات تجاري

دانلود تحقیق درمورد سيستم هاي اطلاعات تجاري

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد سيستم هاي اطلاعات تجاري

با دانلود تحقیق در مورد سيستم هاي اطلاعات تجاري در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق سيستم هاي اطلاعات تجاري را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق سيستم هاي اطلاعات تجاري ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد سيستم هاي اطلاعات تجاري

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:13 صفحه

قسمتی از فایل:مقدمه
سيستم هاي اطلاعات در اشكال گوناگون مي توانند در سازمانها و كسب و كارها به كار گرفته شوند. مواردي نظير انجام فعاليتها، حل مسايل سازماني و پيگيري فرصتهاي تجاري، همگي با استفاده از آن امكان پذير مي گردد.

در اين مقاله قصد داريم سيستم اطلاعات تجاري (
BIS) را كه كاركردهاي گوناگون سازمان نظير بازاريابي، مالي، حسابداري، مديريت عمليات و مديريت منابع انساني را پشتيباني مي كند، مورد بررسي قرار دهيم و در پي آن اثراتي كه مي تواند بااستفاده از اين سيستم ها در عملكرد سازمانها و كيفيت خروجيهاي آنها ايجاد شود را مورد مطالعه قرار دهيم.

اهميت اطلاعات در تجارت
امروزه اطلاعات هم به عنوان يك منبع مهم استراتژيك در سازمان و هم به عنوان يك منبع عمده براي ارزش افزوده مطرح است. اطلاعات همواره به عنوان يك مزيت رقابتي قلمداد شده است. دستيابي به اطلاعات مربوط به فعاليتهاي گوناگون سازمان از جنبه هاي مختلف مي تواند بر عملكرد كلي آن اثرگذار باشد، برخي از مزاياي آن به شرح ذيل است:

داشتن اطلاعات در زمينه نيازها و ديدگاههاي مصرف كنندگان نسبت به كالاها و خدمات فعلي سازمان مي تواند، به بهبود محصولات و ايجاد محصولات جديد منجر شود.

اطلاعات در مورد پيشرفتهايي كه در زمينه مواد و كاربرد فناوري وجود دارد مي تواند به كارايي و بهره وري در فرايند توليد و بهبود طراحي و كيفيت محصول منجر گردد.


پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر