7,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 36220
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1742

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد شيوه ويرايش

دانلود تحقیق درمورد شيوه ويرايش

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد شيوه ويرايش

با دانلود تحقیق در مورد شيوه ويرايش در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق شيوه ويرايش را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق شيوه ويرايش ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد شيوه ويرايش

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:17 صفحه

قسمتی از فایل:

شيوه ويرايش (Edit )

اين شيوه زماني به كار مي رود كه كاربر پس از ايجاد تغييرات در سند موجود، روي كليد ذخيره كليك مي كند. پس از حصول اطمينان از اينكه كاربر پيش از آنكه سند را ذخيره كند، آن را در صفحه نمايش مشاهده كرده است، سند را ذخيره نمائيد.از شيوه اجرايي Update (روز آمد كردن) موضوع عبارت، استفاده نمائيد، يك عبارت SQL Update به آن بدهيد.اين Update ساده شده، چگونگي اجراي عبارت را نشان مي دهد. در يك كاربري دشوار، مي توانيد پيش از ذخيره تغييرات، بار ديگر آن را اثبات نمائيد.

پاك كردن يك سند (Deleting a Record ):

پاك كردن يك سند، شيبه تغيير يك سند موجود مي باشد. كاربر بايد براي پاك كردن سند، آن را روي صفحه نمايش بياورد و سپس بر كليد Delete كليك نمايد. از عبارت SQL Delete براي پاك كردن يك سند از پايگاه داده ها استفاده نمائيد. عبارت Delete ، به عبارتي نياز دارد كه سندي را كه بايد پاك شود را مشخص نمايد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر