6,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 36347
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1893

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد ارزیابی فشارهای استاندارد فیزیکی ماهیچه های عضله خم کننده بازو

دانلود تحقیق درمورد ارزیابی فشارهای استاندارد فیزیکی ماهیچه های عضله خم کننده بازو

0 1.9k
دانلود تحقیق درمورد ارزیابی فشارهای استاندارد فیزیکی ماهیچه های عضله خم کننده بازو

با دانلود تحقیق در مورد ارزیابی فشارهای استاندارد فیزیکی ماهیچه های عضله خم کننده بازو در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق ارزیابی فشارهای استاندارد فیزیکی ماهیچه های عضله خم کننده بازو را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق ارزیابی فشارهای استاندارد فیزیکی ماهیچه های عضله خم کننده بازو ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد ارزیابی فشارهای استاندارد فیزیکی ماهیچه های عضله خم کننده بازو

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:10 صفحه

قسمتی از فایل:

ارزیابی فشارهای استاندارد فیزیکی ماهیچه های عضله خم کننده بازو توسط نیروسنج مخصوص ورزش کوهنوردی

زمینه: سندرم های بخش اعمال زور شدید در طب ورزشی شناخته شده اند. بیشترین تاثیر در قسمت ماهیچه درشت جلویی دونده ها و پیاده رونده هاست. تنها یک عامل کوچک از CECS ماهیچه های عضله خم کننده بازوان گزارش شده است.

اهداف: تعیین میزان فشار خون داخل بخش عضله خم کننده تحملی بازوان در طول یک تحقیق استرسی مخصوص ورزش.

روش: ده کوهنورد سالم و پیشرفته در یک تحقیق مربوط به آینده ثبت نام کردند. برای این تحقیق همه آنها از یک نیروسنج مخصوص بالابرنده و یک دیوار چرخشی استفاده کردند. میزان فشار خون و ضربان قلب در هر 3 دقیقه و در طول بهبودی توسط نیروسنج ثبت شد.

نتایج: در همه موارد ذکر شده خستگی بازوان آخرین نقطه نیروسنج را نشان می دهد. میزان خون با استرس فیزیکی افزایش می یافت و به مقدار 48/3 مول می رسید. بخش فشار خون وابسته به استرس فیزیکی بدن بود که فقط در سه کوهنورد تا میزان mmHg30 بالا رفت و یک فشار با میزان mmHg40 اصلاً مشاهده نگردید. بعد از تست فشار خون تا میزان معمولی خودش در عرض 3 دقیقه کاهش یافت. در موارد کلینیکی محاسبه عددی نشان داده شد. فشار خون mmgH30-15 در طول بهبودی ریسک بزرگی از CECS بودند.

نشانه های و سندروم های بخش اعمال زور سخت و شدید در طب ورزشی شناخته شده اند. بیشترین تاثیر در قسمت ماهیچه درشت قدامی دونده ها و پیاده رونده هاست. علائم قطعی تشخیص و درمان این گروه به صورت گسترده ای مورد بحث قرار گرفته است.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر