9,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 36427
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1642

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد نوسان ساز كنترل شده با ولتاژ

دانلود تحقیق درمورد نوسان ساز كنترل شده با ولتاژ

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد نوسان ساز كنترل شده با ولتاژ

با دانلود تحقیق در مورد نوسان ساز كنترل شده با ولتاژ در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق نوسان ساز كنترل شده با ولتاژ را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق نوسان ساز كنترل شده با ولتاژ ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد نوسان ساز كنترل شده با ولتاژ

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:33 صفحه

قسمتی از فایل:

) نوسان ساز هاي سيـنوسي

نوسان ساز هاي سيــــنوسي کاربرد گسترده اي در الکترونيک دارند. ايـن نوسان ساز ها منبع حامل فرستنده ها را تاميـن مي کنند و بخشي از مبدل فرکانس را در گيـرنده هاي سوپر هيـتروديـن تشکيـل مي دهند.نوسان ساز ها در پاک کردن وتوليـد مغناطيـسي در ضبط مغناطيـسي و زمانبندي پالسهاي ساعت در کار هاي ديـجيـتال به کار مي روند.بسيـاري از وسايـل اندازه گيـري الکترونيـکي مثل ظرفيـت سنج ها نوسان ساز دارند.

نوسان ساز هاي سيـنوسي انواع مختلفي دارند اما همه آنها از دو بخش اساسي تشکيـل مي شوند:

اول : بخش تعيـيـن کننده فرکانس که ممکن است يـک مدار تشديـد يـا يـک شبکه خازن مقاومتي باشد.مدار تشديـد بسته به فرکانس لازم مي تواند ترکيـبي از سلف و خازن فشرده طولي ازخط انتقال يـا تشديـد کننده حفره ا ي باشد.البته شبکه هاي خازن مقاومتي فرکانس طبيـعي ندارند ولي مي توان از جابه جايي فاز آنها براي تعيـيـن فرکانس نوسان استفاده کرد.

 

http://www.sobhdam.com/index/images/learningp/osil-1.GIF

 

نوسان ساز هاي سيـنوسي کاربرد گسترده اي در الکترونيـک دارند.ايـن نوسان ساز ها منبع حامل فرستنده ها را تاميـن مي کنند و بخشي از مبدل فرکانس را در گيـرنده هاي سوپر هيـتروديـن تشکيـل                   
ميدهند.

 نوسان ساز ها در پاک کردن وتوليـد مغناطيـسي در ضبط مغناطيـسي و زمانبندي پالسهاي ساعت در کار هاي ديـجيـتال به کار مي روند .بسيـاري از وسايـل اندازه گيـري الکترونيـکي مثل ظرفيـت سنج ها نوسان ساز دارند.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر