12,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 36445
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1552

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد بخش تدارکات

دانلود تحقیق درمورد بخش تدارکات

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد بخش تدارکات

با دانلود تحقیق در مورد بخش تدارکات در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق بخش تدارکات را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق بخش تدارکات ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد بخش تدارکات

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:74 صفحه

قسمتی از فایل:

بخش تدارکات :

بخش تدارکات همانطورکه ازنامش پیداست جهت انجام کارهای مقدماتی و انجام خریدهای مخابرات و تهیه لوازم و تجهیزات مورد نیاز کلیه قسمتهای مخابرات وایجاد هماهنگی های لازم جهت انجام امور فوق ایجاد شده است .

اداره تدارکات وجه مورد نیازجهت انجام خریدها و کارهای لازم درراستای اهداف مخابرات را درابتدای سال بطورتنخواه دریافت می نماید بنابراین اداره تدارکات به صورت تنخواه گر می باشد ودرابتدای هرسال ، درخواست تنخواه می نماید واین تنخواه پس ازصدوردستور مدیریت تدارکات و سایرمسوولین مربوط ازطریق ذیحسابی وامورمالی دراختیاراداره تدارکات قرار گیرد .

معمولاً مبلغ تنخواه به میزان یک میلیارد ریال می باشد که به حساب بانکی مختص تدارکات واریز می گردد.

بنابراین یکی ازکارهای مهمی که دراداره تدارکات انجام می گیرد پرداخت وجه بصورت چک یا ول نقد به اشخاص حقیقی و حقوقی می باشد که قابل ذکر است پرداختهای تدارکات نباید از سقف 50،000،000 ريال تجاوز نماید و پرداختهای بالاتر از این مبلغ از طریق امور مالی انجام می گیرد .

اداره تدارکات از 5 بخش تشکیل می شود که زیرنظرریاست تدارکات و مدیراداری و تدارکاتی قراردارد .

اداره تدارکات شامل واحد قراردادها ، واحد بایگانی ، واحد خرید ، واحد حسابداری تدارکات ، واحد مناقصات می باشد . که هر یک از واحدهای مذکور با هماهنگی یکدیگر  در راستای تحقق اهداف مورد نظر تدارکات و در نهایت تامین منابع و امکانات لازم جهت انجام فعالیتهای مخابراتی ، فعالیت می نماید .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر