8,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 37016
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2350

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد ساخت یافته وشی گرا

دانلود تحقیق درمورد ساخت یافته وشی گرا

0 2.4k
دانلود تحقیق درمورد ساخت یافته وشی گرا

با دانلود تحقیق در مورد ساخت یافته وشی گرا در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق ساخت یافته وشی گرا را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق ساخت یافته وشی گرا ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد ساخت یافته وشی گرا

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:27 صفحه

قسمتی از فایل:

برنامه های ساخت یافته وشی گرا:

برنامه نویسی ساخت یافته روش منظمی برای نوشتن برنامه هاست ومنجربه نوشتن برنامه هایی می شود که خوانایی آن بالاست. تست و اشکالزدایی آنها راحت ترواصلاح آنها ساده تر است .دربرنامه نویسی ساخت یافته برنامه ها به صورت مجموعه ای ازفعالیتها تصور میشودکه بایدبرروی برنامه ها اجراشود.دراین روش هرکارپیچیده ای به مجموعه ای از کارهای کوچکتر تقسیم می شود تا کارهای ایجادشده قابل درک باشند.دراین روش داده ها از فعالیتها که آنهاراپردازش میکنندچداست وقتی حجم داده ها زیاد باشند تگهداری آنها مشکل میشود هرچه باداده ها بیشتر کار شود مشکلات بیشتری روی میدهد.

زبان c ازجمله زبانهای ساخت یافته می باشد.

برنامه نویسی شی گرا شیوه نوینی است که در آن میتوان قطعاتی را ایجاد کردودربرنامه های مختلف استفاده کرد.قابلیت خواندن برنامه هایی که در این روش نوشته میشود بالا بوده است وتست ،عیب یابی واصلاح آنها آسان است.شی گرایی بر اشیا تاکید دارد.vb زبانی کاملا شی گرا است.

*   زبان c علاوه بر اینکه جز زبانهای شی گرا میباشد جز زبانهای ویژوال نیز می تولن حساب کرد که معروفترین زبان ویژوال می باشد.

*   تفاوت :

در c برنامه به فعالیت ها توجه دارند درحالی که درزبان vb به اشیا توجه دارد.درc واحدبرنامه نویسی ،تابع است اما در  vb واحد کلاسی است که اشیا سرانجام از آن نمونه سازی می شوند.کلاسهای vb حاوی رویه هستند. برنامه نویسان c برروی نوشتن توابع متمرکز می شوند.داده ها در c اهمیت دارند.در vb برکلاسها تاکید می شود.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر