9,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 37104
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1936

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد كنترل كيفيت محصولات با بهره‌گيري از شبكه ART غير دقيق

دانلود تحقیق درمورد كنترل كيفيت محصولات با بهره‌گيري از شبكه ART غير دقيق

0 1.9k
دانلود تحقیق درمورد كنترل كيفيت محصولات با بهره‌گيري از شبكه ART غير دقيق

با دانلود تحقیق در مورد كنترل كيفيت محصولات با بهره‌گيري از شبكه ART غير دقيق در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق كنترل كيفيت محصولات با بهره‌گيري از شبكه ART غير دقيق را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق كنترل كيفيت محصولات با بهره‌گيري از شبكه ART غير دقيق ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد كنترل كيفيت محصولات با بهره‌گيري از شبكه ART غير دقيق

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:34 صفحه

قسمتی از فایل:

چكيده

بهمنظور توليد محصولات با كيفيت ثابت، مناسب است تا نظامهاي توليد براي جلوگيري از هرگونه انحراف غيرطبيعي در شرايط فرايند، نظارت شوند. چارتهاي كنترلي نقش مهمي در حل مشكلات كنترل كيفيت دارند؛ با وجود اين اثربخشي آنان به شدت به فرضيات آماري بستگي دارد كه در كاربردي واقعي صنعتي غالباً زير پا گذاشته ميشوند. برخلاف شبكههاي عصبي ميتوانند ميزان بسيار زيادي از دادههاي مخل را در زمان واقعي تشريح كنند، بدون آنكه نيازمند فرضيات توزيع آماريسنجهاي نظارت شده داشته باشند. اين ويژگي مهم شبكههاي عصبي را مبدل به ابزارهايي توانمند ميكند كه ميتوان براي بهبود تجزيه و تحليل دادهها در كاربردهاي كنترل كيفيت محصولات از آنها بهره گرفت. در اين مقاله، نظام شبكه عصبي كه برمبناي فاز آموزش غير نظارتي است، براي كنترل كيفيت معرفي ميشود. بهويژه نظريه تشديد قابل سازگاري ART بهمنظور تحقق نظام كنترل كيفيت فارغ از مدل مورد بحث قرار گرفته است كه ميتواند براي تشخيص تغييرات در فرايند توليد مورد بهرهبرداري قرار گيرد. هدف از اين تحقيق، تجزيه و تحليل عملكرد شبكه عصبي ART است با اين فرض كه الگوهاي غيرطبيعي در دسترس نيستند. براي رسيدن به اين هدف، الگوريتم ساده شده ART غير دقيق عصبي در ابتدا مورد بحث قرار گرفته و سپس مطالعات بهمنظور شبيهسازي گسترده مونتكارلو طرح شده است.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر