9,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 37137
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1742

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد مقدمه ای بر داده کاوی

دانلود تحقیق درمورد مقدمه ای بر داده کاوی

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد مقدمه ای بر داده کاوی

با دانلود تحقیق در مورد مقدمه ای بر داده کاوی در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق مقدمه ای بر داده کاوی را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق مقدمه ای بر داده کاوی ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد مقدمه ای بر داده کاوی

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:31 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه ای بر دادهکاوی[1]

در دو دهه قبل توانايي های فنی بشر در برای توليد و جمع آوری دادهها به سرعت افزايش يافته است. عواملی نظير استفاده گسترده از بارکد برای توليدات تجاری، به خدمت گرفتن کامپيوتر در کسب و کار، علوم، خدمات دولتی و پيشرفت در وسائل جمع آوری داده، از اسکن کردن متون و تصاوير تا سيستمهای سنجش از دور ماهواره ای، در اين تغييرات نقش مهمی دارند [1].

بطور کلی استفاده همگانی از وب و اينترنت به عنوان يک سيستم اطلاع رسانی جهانی ما را مواجه با حجم زیادی از داده و اطلاعات میکند. اين رشد انفجاری در دادههای ذخيره شده، نياز مبرم وجود تکنولوژی های جديد و ابزارهای خودکاری را ايجاد کرده که به صورت هوشمند به انسان ياری رسانند تا اين حجم زياد داده را به اطلاعات و دانش تبديل کند: داده کاوی به عنوان يک راه حل برای اين مسائل مطرح مي باشد. در يک تعريف غير رسمی داده کاوی فرآيندی است، خودکار برای استخراج الگوهايی که دانش را بازنمايی مي کنند، که اين دانش به صورت ضمنی در پايگاه داده های عظيم، انباره داده[2] و ديگر مخازن بزرگ اطلاعات، ذخيره شده است. داده کاوی بطور همزمان از چندين رشته علمی بهره مي برد نظير: تکنولوژی پايگاه داده، هوش مصنوعی، يادگيری ماشين، شبکه های عصبی، آمار، شناسايی الگو، سيستم های مبتنی بر دانش[3]، حصول دانش[4]، بازيابی اطلاعات[5]، محاسبات سرعت بالا[6] و بازنمايی بصری داده[7] . داده کاوی در اواخر دهه 1980 پديدار گشته، در دهه 1990 گامهای بلندی در اين شاخه از علم برداشته شده و انتظار می رود در اين قرن به رشد و پيشرفت خود ادامه دهد


[1] Data Mining

[2] Data  warehouses

[3] Knowledge-based system

[4] Knowledge-acquisition

[5] Information  retrieval

[6] High-performance  computing

[7] Data  visualization

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر