20,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 37515
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2084

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد جايگاه و وظايف مشاورين معاملات ملكي درنظام حقوقي

دانلود تحقیق درمورد جايگاه و وظايف مشاورين معاملات ملكي درنظام حقوقي

0 2.1k
دانلود تحقیق درمورد جايگاه و وظايف مشاورين معاملات ملكي درنظام حقوقي

با دانلود تحقیق در مورد جايگاه و وظايف مشاورين معاملات ملكي درنظام حقوقي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق جايگاه و وظايف مشاورين معاملات ملكي درنظام حقوقي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق جايگاه و وظايف مشاورين معاملات ملكي درنظام حقوقي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد جايگاه و وظايف مشاورين معاملات ملكي درنظام حقوقي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:126 صفحه

قسمتی از فایل:

به نام خداوند بخشنده مهربان

تعهد نامه

احتراماً با هماهنگي لازم با اداره بازرگاني شهرستان (واحد صنفي) و اتحاديه مشاورين شهر نظر آباد جهت ارتقاء سطح علمي مديران محترم املاك در موضوع گرايش قضايي در امور محوله تصميم به تشكيل كلاسهاي مذكور را دارد لذا متعهدله با تنفيذ اختيارات لازم اقدام به امضاء تعهد نامه زير را مي‏نمايم.

تعهد نامه
اينجانب         فرزند           شماره شناسنامه      تاريخ تولد

مدير مشاور املاك           با كد            آدرس

اختيار لازم را در موضوع به رياست محترم اتحاديه شهر نظرآباد واگذار مي نمايم.

الف) تنظيم زمان – مكان كلاسها با تنفيذ اختيار به رياست محترم اتحاديه واگذار گرديد.

ب) چنانچه متعهدله حد نصاب نمره در امتحانات و حضور فيزيكي در كلاسها پيدا نكرد كليه هزينه هاي مذكور را مجدداً از پرداخت نمايم.

 

والسلام امضاء متعهدله
رياست اتحاديه شهر نظر آباد حسن توده فلاح

بسم الله الرحمن الرحيم

هديه به مادرم

مقدمه:

   انسان موجودي سعادت خواه و سعادت جو و فطرت و سرشت آدمي به سوي خوبي و خوهبت الهي استوار است حيات و ممات در پيش روي انسان ها باعث گرديده كه بشر براي تكامل كوششي كند تا حقيقت را دريابد و لذا در نيل انجام اين هدف ها انسان در تكاپوي علوم فكري و  علوم معرفتي هستند حصول به علوم و كشف معلومات بي ارتباط با حقوق مردم نيست و تامين مصالح حقوق عمومي التفات كوچك و معقول از خواسته هاي موجه اجتماعي خواهد بود. لذا آشنائي با واژه و مفهوم قانون و مقررات حاكم بر روابط بنگاه ها ما را آشنا با     حقوق شهروندان خواهد نمود. كه در اين راستا خداوند را سپاس مي گوييم كه توفيق و عنايت عطا نمود كه با تأليف اين جزوه خدمتي كوچك به همنوعانم نماييم تا اين مردم صاحب عزت و كرامت آشنائي كوچكي براي جلوگيري از هرج و مرج اجتماعي و گرفتن داد خود از ظالم و تحكيم  خود بردارند و آ‎شنايي اجمالي براي اين قشر زحمت كش برداشته شود.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر