8,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 37516
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2293

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد جبران خسارات معنوي

دانلود تحقیق درمورد جبران خسارات معنوي

0 2.3k
دانلود تحقیق درمورد جبران خسارات معنوي

با دانلود تحقیق در مورد جبران خسارات معنوي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق جبران خسارات معنوي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق جبران خسارات معنوي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد جبران خسارات معنوي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:19 صفحه

قسمتی از فایل:

خلاصه

بحث از خسارات معنوي و مصاديق مختلف آن و روش محاسبه و جبران زيانهاي معنوي و در نهايت رويه محاكم قضائي در مقام رسيدگي به دعاوي راجع به اين گونه خسارات از موضوعات جالب و در عين حال نسبتا پيچيده علم حقوق و تحقيقات حقوقي است. عليرغم وجود زمينه هاي مناسب در متون قانوني جهت امكان جبران خسارات معنوي هنوز اكثريت قريب به اتفاق محاكم از صدور حكم در مورد دعاوي بخواسته خسارات معنوي خودداري مي نمايند و بر نظريه مورخه 5/9/64 شوراي نگهبان پافشاري مي كنند، در صورتي كه متون قانوني فعلي به اندازه كافي روشن مي باشد و موجبات احقاق حقوق بسياري از خسارت ديدگان كه در قلمرو حقوق معنوي زيانهاي جبران ناپذيري تحمل كرده اند كاملا فراهم است. سعي ما بر اين است تا در اين نوشته پس از شرح كوتاهي از معني و مصاديق خسارات معنوي به توضيح مقررات متعدد و ضوابط موجود در اين زمينه بپردازيم و ضمن نقد، رويه هاي قضائي مربوط به خسارات معنوي را مدلل سازيم. طبيعي است كه مقاومت در مقابل اين خواست منطقي جامعه نوعي امتناع از احقاق حق محسوب مي گردد و مآلا ضايعات بسياري را به دنبال خواهد داشت. كوشش ما برا اين است كه جهت اثبات اين ادعا علاوه بر تبيين متون قانوني موجود نقطه نظرات فقهاء عظام را نيز مطرح و در حد توان بررسي نمائيم و در هر مورد برداشتهاي خود را عرضه داريم تا موافقات را علامت طي طريق و مخالفان را انگيزه اي جهت نقد و ارائه ديدگاههاي ارجح باشد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر