6,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 37553
  • فرمت فایل دانلودی : .docx
  • تعداد مشاهده : 1511

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد چرا جوانان از ازدواج گریزانند؟

دانلود تحقیق درمورد چرا جوانان از ازدواج گریزانند؟

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد چرا جوانان از ازدواج گریزانند؟

با دانلود تحقیق در مورد چرا جوانان از ازدواج گریزانند؟ در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق چرا جوانان از ازدواج گریزانند؟ را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق چرا جوانان از ازدواج گریزانند؟ ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد چرا جوانان از ازدواج گریزانند؟

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:13 صفحه

قسمتی از فایل:

اگر چه جوانان با رسیدن هنگام بلوغ غرائز جنسی انان شعله ور شده و میل فطری شان به جنس مخالف وهمسروعلاقه به تشکیل خانواده در انها بیدار می گردد. وبه عنواین مختلف گاهی با کنایه وشوخی وزمانی با پرخاش و بهانه جویی وموقعی با قهر وکناره گیری و وقتی با رو اوردن به کارهای نا مشروع وبالاخره روزگاری هم با افتادن در دامن دوستان ناباب و مفاسد خانمان سوز و از جمله اعتیاد های خطرناک.نیاز های درونی وغرایز فطری خود را ظاهر می سازند.

ولی در عین حال می بینیم اکثر انها ازدواج روگردان بوده وحتی هنگامی که به انان پیشنهاد ازدواج می شود اظهار نفرت و انزجار می نماید،چرا؟

علت اصلی ان این است که: انان وقتی مشکلات ازدواج را مینگرند مانند هزینه های کمرشکن زندگی،مخارج هولناک عقد وعروسی و مهریه های سر سام اور ان، بهانه گیریهای، تجملات،تشریفات دست پا گیرومخارج هنگفت تشکیل زندگی و توقعات بیش از اندازه همسران وخانواده انان. از داشتن  خانه جداگانه، حقوق مکفی و شیربهای وحشتناک مورد در خواست انها بخوصوص اگر از خانواده های سطح بالا و دخترشان تحصیل کرده هم نباشند وهنگامی که وضع خود و در امد ناچیز خویش را در نظر می گیرند بقول معروف می گویند: ما نه شیر شتر میخواهیم ونه دیدار عرب.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر