2,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 37579
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1505

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد چه زماني سريعتر به دور خورشيد مي‌گرديم؟

دانلود تحقیق درمورد چه زماني سريعتر به دور خورشيد مي‌گرديم؟

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد چه زماني سريعتر به دور خورشيد مي‌گرديم؟

با دانلود تحقیق در مورد چه زماني سريعتر به دور خورشيد مي‌گرديم؟ در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق چه زماني سريعتر به دور خورشيد مي‌گرديم؟ را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق چه زماني سريعتر به دور خورشيد مي‌گرديم؟ ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد چه زماني سريعتر به دور خورشيد مي‌گرديم؟

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:1 صفحه

قسمتی از فایل:هر مساله در فيزيك هر چند ساده ، مي‌تواند پيچيده جاو كند و سوالهاي عجيبي مطرح شود كه همگان را به فكر وا دارد مثل همين سوال: كي ما سريعتر به دور خورشيد مي‌گرديم شب يا روز؟

زمين به دور خود مي‌چرخد (حركت وضعي زمين) و اين عامل باعث ايجاد شب و روز مي‌گردد. بخشي از زمين كه رو به خورشيد است روز و بخشي ديگر كه پشت به خورشيد است، شب مي‌باشد. پس هميشه يك طرف زمين روز و طرف ديگر شب است. پس اين سوال به چه معناست؟ ظاهرا بي‌معني است.

نكته جالب

نكته در اينجاست كه از ما سوال نمي‌شود كه كي تمام كره زمين سريعتر تغيير مكان مي‌دهد، بلكه سوال مي‌شود كه ما ساكنان كره زمين ، سريعتر در ميان ستارگان حركت مي‌كنيم و اين سوال كاملا با معناست.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر