9,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 37602
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2051

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد اكسايش كننده ها و عملكرد آنها

دانلود تحقیق درمورد اكسايش كننده ها و عملكرد آنها

0 2.1k
دانلود تحقیق درمورد اكسايش كننده ها و عملكرد آنها

با دانلود تحقیق در مورد اكسايش كننده ها و عملكرد آنها در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق اكسايش كننده ها و عملكرد آنها را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق اكسايش كننده ها و عملكرد آنها ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد اكسايش كننده ها و عملكرد آنها

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:34 صفحه

قسمتی از فایل:

-1- پتاسيم پر منگنات بعنوان اكسنده  در شيمي آلي  :] 1   [                                    

   بيش از يك قرن است كه پتاسيم پر منگنات بعنوان عامل اكسنده انعطاف پذير و قـــوي در  شرايط اسيدي ،قليايي ، و خنثي بكار گرقته مي شود. يون چهار وجهي پر منگنات با پيونــد Πگسترده در شرايط خنثي و كمي قليايي پايدار است.اما در حضور يون هيدروكسيد و شرايط     شديـدا" قليايي به منگنز V   (هيپومنگنات) يا منگنز VI  (منگنات)  تسهيم نامتناسب پيــدا  ميكند.]3و2[ 

 

در شرايطPH بالا بعضي اوقات تشخيص اينكه اكسايش از طريق فرايند هاي  تك الكترون يا دو الــكترون پيش ميرود ، مشكل است

      سديم و پتاسيم پرمنگنات تــــوسط اكســايش الكتروليتيكي  در مقياس زياد توليد ميشوند پرمنگنات در محـــلولهاي قليايي ناپايدار بوده و به آرامي تجزيه ميشود امـا سرعت تجزيه شدن آن در شرايط اسيدي قابل مشاهده است در محلول هاي خنثي يا كمي قليايي و در تاريكي تجزيه پر منگنات بسيار آهسته مي باشد.اما اين تجزيه توسط نور كاتاليز مي شود. بنابراين محلول هاي پرمنگنات بايد در شيشه هاي تيره نگهداري شود. در محلولهاي قليايي پرمنگنات بعنوان يك عامل اكسنده قوي عمل ميكند.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر