12,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 37627
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1875

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد بررسي ساختار و سير تحول نمايش و نمايشگري در كردستان

دانلود تحقیق درمورد بررسي ساختار و سير تحول نمايش و نمايشگري در كردستان

0 1.9k
دانلود تحقیق درمورد بررسي ساختار و سير تحول نمايش و نمايشگري در كردستان

با دانلود تحقیق در مورد بررسي ساختار و سير تحول نمايش و نمايشگري در كردستان در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق بررسي ساختار و سير تحول نمايش و نمايشگري در كردستان را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق بررسي ساختار و سير تحول نمايش و نمايشگري در كردستان ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد بررسي ساختار و سير تحول نمايش و نمايشگري در كردستان

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:71 صفحه

قسمتی از فایل:

در سالهای‌ ابتدای‌ مشروطیت‌ از دو برادر به‌ نامهای‌ نریمان‌ و فریمان‌ نام‌ می‌برند كه‌ این‌ دو در فصلهای‌ مختلف‌ سال‌ به‌ كارهای‌ تقلید دست‌ می‌زدند مثلاً در روزهای‌ نخست‌ بهار و عید نوروز، این‌ دو با هیئت‌ و لباسهای‌ مخصوص‌ در حین‌ عبور از بازار و محله‌ها به‌ خواندن‌ شعر و وصف‌ بهار می‌پرداختند گاهی‌ این‌ كار همراه‌ با سازی‌ محلی‌ انجام‌ می‌گرفت‌. این‌ دو هنگام‌ عبور از بازار و محله‌ها مژده‌ نوروز می‌دادند و از آمدن‌ بهار شادی‌ می‌كردند و بازیهائی‌ در جهت‌ تشویق‌ مردم‌ به‌ آمدن‌ عید اجرا می‌نمودند.

گاهی‌ نیز یكی‌ از آنها لباس‌ سفید به‌ تن‌ می‌كرده‌ و دیگری‌ جامه‌ای‌ سبز رنگ‌، و رو در روی‌ هم‌ رجز خوانی‌ می‌كردند. رنگ‌ لباس‌ این‌ دو تمثیل‌ هایی‌ از زمستان‌ و بهار بود. آنكه‌ جامه‌ سفید به‌ تن‌ داشته‌، یعنی‌ زمستان‌، شرح‌ سختی‌ها و اتفاقاتی‌ كه‌ به‌ همراه‌ زمستان‌ و سرما بر او گذشته‌ بازگو می‌كرده‌ و دیگری‌ با جامه‌ سبز رنگ‌ از طراوات‌ و تازگی‌ و آنچه‌ به‌ ارمغان‌ خواهد آورد داد سخن‌ می‌داده‌. آنگاه‌ پس‌ از كشمكش‌ تن‌ به‌ تن‌، بهار زمستان‌ را مغلوب‌ می‌كرد و پیروز بر جای‌ می‌ماند.

از بازیهای‌ دیگری‌ كه‌ به‌ این‌ دو برادر اشاره‌ شده‌، مراسمی‌ بنام‌ عمركشان‌ است‌ كه‌ هر سال‌ در دهم‌ ربیع‌ الاول‌ یعنی‌ روز فوت‌ عمر خلیفه‌ دوم‌ برگزار می‌كرده‌اند این‌ قبیل‌ مراسم‌ غالباً در محلات‌ شیعه‌ نشین‌ كرمانشاه‌ برگزار می‌شده‌ و محتوای‌ آنها اسطوره‌ غضب‌ بوده‌ كه‌ بازمانده‌ از مراسم‌ مغ‌ كشی‌ (مگا فونیا) در ایران‌ باستان‌ است‌.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر