10,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 37636
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1444

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد برش دقيق

دانلود تحقیق درمورد برش دقيق

0 1.4k
دانلود تحقیق درمورد برش دقيق

با دانلود تحقیق در مورد برش دقيق در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق برش دقيق را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق برش دقيق ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد برش دقيق

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:54 صفحه

قسمتی از فایل:

1-1           مقدمه

در نهم مارس 1923، Friteze Schiess سوئیسی اختراعی را به ثبت رساند که طبق آن یک روش دقیق برای برش فلزات توسط پرس هیدرولیک معرفی شد. در این اختراع که به شماره 3710004 ثبت شد، هنگا برش، با مهار ورق در دو طرف خط برش از فرار ماده جلوگیری می شد. این مهار توسط رینگی دندانه دار[1] یا زبانه دار بنام ورق گیر انجام می گرفت. اولین نوع ماشین مخصوص که بعنوان پرس برش دقیق شناخته شد بوسیله آقای H.Schmid  طراحی و توسعه شرکتش در سال 1952 ساخته شد. 10 سال بعد نیز سازنده دیگری بنام شرکت Feintool بوسیله آقای F.Bsch موفق به ساخت پرس برش دقیق برای تمام قالبهای دقیق مورد نیاز شد. معرفی و پخش تئوری برش دقیق توسط Guidi در اولیل دهه 60 صورت گرفت. کشورهای دیگری چون ایالات متحده، ایتالیا، ژاپن و چین نیز جهت توسعه تکنولوژی برش دقیق کار می کنند.

قطعات تولید شده توسط برش معمولی سنبه- ماتریس، دارای سطوح برش به اندازه ضخامت صاف و  ضخامت شکسته شده و خشن می باشند؛ که از این نوع قطعات بدون عملیات تکمیلی نظیر سوراخکاری، سنگ زنی، خان کشی و فرز کاری و.............نمی توان برای کاربردهای بعدی استفاده کرد. در فرایند برش دقیق، قطعه کار در یک مرحله برش خورده و تکمیل می شود؛ به طوری که قطعه سطوح صاف و صیقلی داشته و فاقد هر گونه پارگی و شکست در سطوح برش بوده و نیز پرداخت سطح مناسبی دارد.  (شکل 1-1)



[1] -Impingemcnt ring

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر