7,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 37779
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1570

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد خرگوشک

دانلود تحقیق درمورد خرگوشک

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد خرگوشک

با دانلود تحقیق در مورد خرگوشک در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق خرگوشک را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق خرگوشک ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد خرگوشک

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:19 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه

مردم برخی سرزمینها از خرگوشک  به عنوان ماده ای ضد سرفه  استفاده می کرد اند در اکثر فارماکپه های معتبر از گلهای  این گیاه به عنوان  دارو یاد شده است  گاهی برگهای این گیاه  نیز مورد استفاده قرار می گیرد  مواد موثره موجود  درگلهای خرگوشک  خلط آور  و ضد سرفه ایت و برای مداوای  برخی ناراحتیهای  ریوی مانند برونشست وسیاه  سرفه است .

گلهای خرگوشک  عسل دهنده است و سبب  افزایش کیفیت  عسل نیز می شود .

این گیاه در سطوح  وسیعی در کشورهای  آلمان ، روسیه ،لهستان  و مجارستان کشت می شود .

مشخصات گیاه

خرگوشک  بوته ای استوار یک ساله یا دوساله  است گونه های متعلق به جنس ورباسکوم گیاهانی همه جایی هستند ودر آسیا ،شمال آفریقا ،  شمال آمریکا، و اروپا و در مناطق وسیعی  می رویند نه تنها گلهای ورباسکوم فلوموئیدس بلکه گلهای گونه های دیگری مانند ورباسکوم تاپوسوس  وورباسکوم  تاپسی فورم  خاصیت دارویی و همواره مورد استفاده قرار می گیرند .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر