8,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 38262
  • فرمت فایل دانلودی : .docx
  • تعداد مشاهده : 2431

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد داستان خلقت آدم

دانلود تحقیق درمورد داستان خلقت آدم

0 2.4k
دانلود تحقیق درمورد داستان خلقت آدم

با دانلود تحقیق در مورد داستان خلقت آدم در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق داستان خلقت آدم را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق داستان خلقت آدم ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد داستان خلقت آدم

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:28 صفحه

قسمتی از فایل:

به نام پروردگاري كه تماميت ايجاد را بر وجود ادمي به وديعت نهاد و شانه او را بر مداري به ارزش تمام هستي،كه مرصع شد،از ياقوت هاي پنج گانه اي،كه درصندوقچه توحيدي با ارزش ترين و قيمتي ترين بود و هرگز سبزي آن را هيچ ملك و ملكي به خود نديده،تزيين نمود.در حالي بر كرسي تدريس نشانده شد كه تلاميذ ملكي نمي دانستند بر درس  اسما شناسي او گوش جان فرا دهند.يا چشمان دوخته بر آن مدال كه درخشش هرياقوتش خورسيدي را شرمسار مي نمود،مهار سازند.و با نگاه دقيق كه او كيست،چه مي گويد و چه دارد؟از تماميت كلاس تدريس محروم نگردند.

آري سرشتش از گل و نور بود،اما سرنوشتش خليفه اللهي را به اذهان سبوحيان و قدوسيان نشانه رفته بود.وي پيش از خلق جهان و مافيها و اتمام آن و ايجاد محشر و قيامت،قيامتي به پا كرد بسيار ديدني!

هنوز اسرافيل ممات و محيي خلق نشده بود كه كلام و بيان و نگاهش همه چيز را تمام شده جلوه مي داد.جبرئيل پيش از معراج جسمي و روحي فرزند او به عرش،چنان از شوق تدريس پر و بالش از آتش شوق زبانه كشيدكه تمام كروبيان بوي عطر آگين بال هاي سوخته جبرئيل را استشمام كردند و بر سوختنش تحسين نمودند به گونه اي كه عزرائيل ملك خود بر كلاس درسش قبض روح شد.

ميكائيل آن صف آراي ملائك نيز چنان از خود بي خود گشت كه خود عامل به هم پاشيدگي صفوف ملكوتيان گرويد.لبخند مليح عرش بر گل زيباي آدميت چنان دلنواز و عاشقانه بود كه گويي كرسي نيز از تاب و توان افتاده بود.

آري!پروردگاريعني خالق زيبايي،عالي ترين و هنرمندانه ترين هنر هاي زيبايش را در نمايشگاه توحيدي به نمايش گذارده بود.آدم ابوالبشر آن پدر مهرباني كه هرگز نمي خواست دل كسي را بيازارد،با معشوقه خود حوا،بر باغات بهشتي به گشت و گذار مشقول بودند؛گل مي گفتند و گل مي شنيدند،دل مي دادند و دل مي گرفتند،ناگهان افعي[ابليس]كينه و حسد،چنان عقده حقارتش را بر نيش حيله به نوش آدم خوراند كه همه جا  براي آنان سياه گشت.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر