20,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 38566
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1520

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد افزايش كارآئی برنامه های وب

دانلود تحقیق درمورد افزايش كارآئی برنامه های وب

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد افزايش كارآئی برنامه های وب

با دانلود تحقیق در مورد افزايش كارآئی برنامه های وب در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق افزايش كارآئی برنامه های وب را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق افزايش كارآئی برنامه های وب ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد افزايش كارآئی برنامه های وب

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:117 صفحه

قسمتی از فایل:

افزايش كارآئی برنامه های وب در ASP.NET 2.0  ( بخش اول )
يكی از ملزومات كليدی در هر نوع برنامه كامپيوتری ميزان كارائی و قابليت پاسخگوئی سريع آن به كاربران است . طراحان و  پياده كنندگان برنامه های كامپيوتری می بايست در زمان طراحی ، پياده سازی و نوشتن كد به اين موضوع توجه جدی داشته باشند.
برنامه های وب با توجه به ماهيت و رسالت خود می بايست قادر به ارائه خدمات مورد نياز
  به صدها و يا هزاران متقاضی همزمان به سادگی و با سرعت مطلوب باشند. به عبارت ديگر ، همزمان با افزايش كاربران نمی بايست شاهد افت سرعت و كارآئی يك برنامه وب باشيم . 
با ارائه فريمورك دات نت و به دنبال آن
ASP.NET ، پياده سازی يك برنامه وب بطرز ناباورانه ای ساده شده است . همين موضوع باعث شده است كه  طراحان و پياده كنندگان بيشتر در انديشه طراحی و پياده سازی سريع برنامه های وب باشند و به مسائل مربوط به كارآئی برنامه كمتر توجه نمايند .
پياده كنندگان برنامه های وب با استفاده از
  فناوری ASP.NET می بايست با بكارگيری مجموعه ای از ترفندها ، فناوری ها و رعايت برخی نكات كليدی اقدام به پياده سازی برنامه های وب با كارآئی بالا نمايند .
در اين مقاله و ساير مقالاتی كه در آينده منتشر خواهد شد قصد داريم به برخی از روش های موجود به منظور طراحی و پياده سازی يك برنامه وب كارآ اشاره نمائيم . بدين منظور بر روی سه محور اساسی زير متمركز خواهيم شد :

  • طراحی برای كارآئی  : در اين رابطه به مجموعه ای از نكات كليدی اشاره خواهيم كرد كه رعايت آنها در زمان طراحی می تواند زمينه پياده سازی يك برنامه وب كارآ را فراهم نمايد .
  • تست برنامه قبل از عملياتی شدن آن : يكی از مسائل مهم در ارتباط با برنامه های وب ، عدم تست آنها با شرايط مشابه و يا  نزديك به محيط واقعی است . در اين راستا می توان از نرم افزارها و يا ابزارهای مختلفی استفاده كرد تا بتوان عملكرد و سرويس دهی يك برنامه وب  را قبل از زير بار رفتن واقعی مشاهده و بررسی نمود . شركت مايكروسافت در اين رابطه ابزارها و برنامه های متعددی را ارائه نموده است كه به بررسی آنها خواهيم پرداخت .
  • پياده سازی سيستم caching : با پياده سازی سيستم caching در سطوح متفاوت و caching داده می توان  كارآئی برنامه های وب را بطرز كاملا" محسوسی افزايش داد. در اين بخش به نحوه پياده سازی سيستم caching در برنامه های وب اشاره خواهيم كرد .

در ادامه بر روی اولين محور متمركز و به بررسی مسائل مرتبط با آن خواهيم پرداخت  .

طراحی برای كارآئی
توجه و رعايت موارد زير پياده كنندگان را در جهت پياده سازی برنامه های وب با كارآئی بالا كمك خواهد كرد  :

مكانيزم ترجمه كد در ASP.NET
برنامه های نوشته شده با استفاده از ASP.NET دارای كارآئی بمراتب بيشتری نسبت به برنامه های نوشته شده با استفاده از ASP كلاسيك می باشند . اين دستاورد ناشی از ترجمه اتوماتيك كد در ASP.NET است . در صفحات قديمی نوشته شده با استفاده از ASP كلاسيك ، كدها و يا اسكريپت های موجود در يك صفحه برای هر يك از درخواست های كاربران پردازش می گرديد . در ASP.NET ، هر كلاس صفحه در اولين مرتبه دستيابی كمپايل و برای درخواست های آتی cache می گردد .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر