12,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 38636
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2122

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد آموزش پاورپوينت 2007

دانلود تحقیق درمورد آموزش پاورپوينت 2007

0 2.1k
دانلود تحقیق درمورد آموزش پاورپوينت 2007

با دانلود تحقیق در مورد آموزش پاورپوينت 2007 در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق آموزش پاورپوينت 2007 را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق آموزش پاورپوينت 2007 ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد آموزش پاورپوينت 2007

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:73 صفحه

قسمتی از فایل:

تاریخچه

 

power point یک برنامه کامپیوتری و بخشی از مایکروسافت افیس است و از ان در تهیه و نمایش اسلاید در مانتور ویا پرده نمایش استفاده می شود .  power point   برای نخستین بار در سال 1987 توسط شرکت فورتات  در سلنی وپل کالیفرنیا با نام presenter جهت ویندوز 2 طراحی شد. مایکروسافت توانست شرکت فورتات را در سال 1998 خریداری و امتیاز ان را از ان خود کند . در همان سال الدوس شرکت دیگر سازنده نرم افزار های گرافیکی مستقر در کالیفرنیا presentation 1.0 نرم افزار طراحی اسلاید مخصوص کامپیوترهای مکینتاش را به بازار فزستاد.هاروارد گرافیکس ,ای بی ام فری لنس و پلیکانس از دیگر رقبای مایکروسافت بودند .در ماه می 1988 مایکروسافت نام نرم افزار را به پاورپوینت نسخه2 تغییر داد و سپس دو سال  بعد در می 1990 اولین تولید پاورپونت برای ویندوز 3 ودر فوریه 1994 نسخه7 را اماده تولید کرد . در این زمان مایکروسافت در تلاش برای بازاریابی نرم افزار خود با نام افیس برنامه پاورپونت را هم د ران گنجانید .در سال 1997 نسخه 97 و سر انجام در ماه جون سال 1999 افیس 2000 توسط مایکروسافت به خریداران عرضه شد .پاورپوینتدر افیس 2000 و اکس پی هم قرار دارد و از نرم افزار های محبوب مردم و مراکز کسب وکار است .روش قدیمی نشان دادن اسلاید نشان دادن دست نوشته ها و عکس های غیر متحرکی بود که به ترتیب با دست و با استفاده از پروژکتور overheadتعویض می شدند. نمایش اسلاید در سخنرانی ها و سمینار ها از اهمیت ویژه ای بر خوردار است .نرم افزار  Power Point يکي از برنامه هاي بسته نرم افزاري Office به شمار مي رود که با آن مي توانيد مجموعه اسلايدهايي که متن را با متن هاي رسم شده Clipart ، عکس، صدا، تصوير ، و حتي جلوه هاي ويژه متحرک نمايش دهيد. پس ميتوانيد کارتان را به اسلايدهاي 35mm تبديل کنيد . علاوه بر اينها چون Power Point يک Package است ميتوانيد سند هاي Word ، کاربرگهاي Excel را به صورت گرافيک و متن و به Power Point اضافه نماييد.

به وسیله این نرم افزار شما قادر خواهید بود با کمترین هزینه برنامه های نمایشی (presentation)پر قدرت وموثری تولید کنید.تصاویر به خواست شما در صفحه وارد شده ,با نظمی که دلخواه شماست بر روی صفحه قرار می گیرند.و با اراده شما و با ترتیبی که مشخص می کنید از صفحه خارج می شوند.موسیقی و زمان بندی این برنامه نمایشی قابل انتخاب و طراحی است و شما می توانید انواع متون را با زبان های مختلف حتی به کمک جلوه های wordartوارد صفحه کنید.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر