8,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 38792
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2405

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد پایش و اقسام آن

دانلود تحقیق درمورد پایش و اقسام آن

0 2.4k
دانلود تحقیق درمورد پایش و اقسام آن

با دانلود تحقیق در مورد پایش و اقسام آن در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق پایش و اقسام آن را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق پایش و اقسام آن ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد پایش و اقسام آن

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:28 صفحه

قسمتی از فایل:

پایش (Moritoring)

جمع آوری اطلاعات بوسیله فعالیتهایی از قبیل ثبت مشاهدات، انجام اندازه گیری‌ها و آنالیز آزمایشگاهی نمونه‌های جمع آوری شده در یک مکان خاص یا محل مورد علاقه پایش نام دارد. پایش معمولا مستلزم دیدار محل موردنظر برای جمع آوری اطلاعات مطالق با یک برنامه زمانی خاص یا در طول زمان از پیش تعیین شده است.

اغلب دستگاههای پیچیده برای اندازه گیری‌های میدانی در محل موردنظر استفاده می‌شوند و نمونه‌های هوا، آب، گیاهان یا جانوران جمع آوری می‌شوند و بعدا در آزمایشگاه آنالیز می‌شوند.

انواع پایش

1. Emission Monitoring پایش انتشار

عبارتست از پایش انتشارات صنعتی در منبع. یعنی پایش آلاینده‌های رها شده از واحد صنعتی به محیط زیست.

2. process Monitoring پایش فرایند

عبارتست از پایش پارامترهای فیزیکی و شیمیایی فرایند تا با استفاده از کنترل فرایند و فنون بهینه سازی تایید شود که عملکرد واحد صنعتی در داخل دامنه‌ای است که برای عملکرد صحیح آن مناسب در نظر گرفته می‌شود.

Is monitoring of physical & chemical parameters of the process in order to contirm, using process control & optimization techniqnes, that the plant performance is within the range considered appropriate for its correct operation.

3. Impact Monitoring پایش اثر

عبارتست‌از پایش مقادیر آلاینده‌ها (ترازهای آلاینده‌ها) داخل محیط‌های واحد صنعتی و ناحیه تاثیر آن و اثرات آن بر روی اکوسیستم‌ها.

is monitoring of pollutants’ levels within the enviyons of the plant and its area of influence, and the effects on ecosysems.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر