9,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 38825
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1870

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد شرح و توصيف انواع ابرها

دانلود تحقیق درمورد شرح و توصيف انواع ابرها

0 1.9k
دانلود تحقیق درمورد شرح و توصيف انواع ابرها

با دانلود تحقیق در مورد شرح و توصيف انواع ابرها در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق شرح و توصيف انواع ابرها را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق شرح و توصيف انواع ابرها ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد شرح و توصيف انواع ابرها

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:40 صفحه

قسمتی از فایل:

الف: ابرهاي بالا HIGH CLOUDS

1-    ابرهاي سيروس CIRRUS (CI)- اين نوع ابر بصورت رشته هاي گسترده كه به صورت پر مرغ يا يال اسب و يا انبوه موهاي پريشان ديده ميشود رنگ آن سفيد است و سايه ندارد و خورشيد و ماه از پشت آن بخوبي ديده ميشوند. اين ابر از كريستالهاي يخ تشكيل شده است.

در طبقه بندي ابرها اين نوع ابر بالاترين و نازكترين است و ميزان برودت آن در 20000 پائي بين 36- درجه تا 41- درجه سانتيگراد است.

گوناگوني اين ابر زياد است و هنگامي كه بصورت خيلي نازك- توري شكل و جدا از هم ظاهر ميشود و با ابر سيرواستراتوس و آلتواستراتوس نيز ارتباطي برقرار نكرده باشد يعني پس از اين ابر دو ابر فوق الذكر به ترتيب ظاهر نشوند، معمولاً بعنوان علامت هواي خوب و پايدار شناخته شده است.

با افزايش بخار آب در اين نوع ابر شكل آن از حالت رشته اي بصورت منگوله هاي زير كه به طور منظم و در يك رديف پهلوي هم قرار دارند تبديل ميشود و اگر بعد از اين نوع ابر، ابرهاي پوششي سيرواستراتوس و آلتواستراتوس همراه باشد معمولاً ميتوان بعد از 24 تا 48 ساعت انتظار هواي نامساعد را داشت. هنگام طلوع و غروب خورشيد اگكر رنگ اين ابر در افق زرد يا متمايل به قرمز روشن باشد معمولاً اين علامت مناسب براي هواي خوب فرد است.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر