6,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 38906
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1602

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد اصول و استانداردهای حفاظت اشعه

دانلود تحقیق درمورد اصول و استانداردهای حفاظت اشعه

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد اصول و استانداردهای حفاظت اشعه

با دانلود تحقیق در مورد اصول و استانداردهای حفاظت اشعه در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق اصول و استانداردهای حفاظت اشعه را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق اصول و استانداردهای حفاظت اشعه ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد اصول و استانداردهای حفاظت اشعه

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:8 صفحه

قسمتی از فایل:

اکسپوژر شخصی نتیجه همه فعالیتهای کنترلی است که در معرض اشعه قرار می‌گیریم باید محدود شود تا دوز(جز به) محدود شود و پتانسیل اکسپوژر(اکسپوژر ممکن رخ بدهد یا ندهد) باید کنترل شود تا خطر کاهش یابد. اخیراً توصیه‌های NCRP برای کاهش دوز در جدول 7ـ7 خلاصه شده است.

خلاصه توصیه‌های محدود کردن(دریافتی)

قوانین حکومتی معتبر برای استفاده و محافظت از اشعه

تولید، رهبری، استفاده ودفع مواد رادیواکتیو و سایر مواد و مضر در ایالات متحده سرانجام توسط قوانین تصویب شده بوسیله کنگره‌ه وامضا شده توسط رئیس جمهور، از قبیل سازمان مرکز فعالیت انرژی هسته‌ای (AEA) 1946، و اصلاحیه بعدی توسط مرکز انرژی اتمی 1954 هدایت و کنترلی شد. AEA اولین قاغنون مرتبط با فعالیت هسته‌ای و یکی از مهمترین موارد آن هدایت پیشرفت، کنترل و استفاده سالم از انرژی اتمی جهت اهداف صلح آمیز بود. سایر قوانین که با رهبرری مواد رادیواکتیو در ارتباط است شامل موارد زیر می‌باشد:

سیاست عملکردی نابودکردن رادیوکتیو کم ارزش 1980، که در 1985 توسط سیاست عملکرد الحاقی LLRW تغییر یافت(LLRWPA)، پاسخ محیطی فراگیر، قانون، و تعهد عملی 1980 CERCLA یا super fand) در 1986 بوسیله اصلاحیه super fund و قانون بازنویسی (SARA) اصلاح شده، قانون سیاست انهدام هسته‌ای 1982، قانون جلوگیری از آلودگی 1990 (PPA)، و چندین قانون مختلف برای هر ایالت جداگانه .

این قومانین در کل ذات یکسانی دارند اما شامل زبان نوشته قانونی فدرال در نوشته و اجرای تنظیمات اختصاصی برای کاربرد عملی هستند. چنین تنظیماتی شامل قدرت قانون است اما قوانین منتشر شده فدرال در زیر آورده شده است.

قوانین حفاظت محیطی (EPA): EPA اصولاً استانداردهای محیطی قابل اجرا برای سایر حکومتهای ایالتی و فدرال برای یکی کردن تنظیماتشان است. EPA همچنین تنظیماتی برای کاربرد این استانداردها دارد. به علاوه، تحت مسئولیت به ارث رسیده از انجمن اشعه فدرال قبلی EPA خطوط راهنما برای تمامی قوانین فدرال در ترکیب بندی استانداردهای اشعه و تشکیلات و اجرای برنامه‌های همکارانه با این ایالات توسعه داد. در نهایت اساسنامه(قانون) اختصاصی محیطی همچنین شامل آلوده کننده‌های محیطی رادیواکتیو می‌باشد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر