6,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 38942
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2144
  • تعداد فروش: 3

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد انجمن اوليا و مربيان

دانلود تحقیق درمورد انجمن اوليا و مربيان

0 2.1k
دانلود تحقیق درمورد انجمن اوليا و مربيان

با دانلود تحقیق در مورد انجمن اوليا و مربيان در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق انجمن اوليا و مربيان را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق انجمن اوليا و مربيان ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد انجمن اوليا و مربيان

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:9 صفحه

قسمتی از فایل:گروه اجتماعى ـ شهناز سلطانى: قائم مقام وزير آموزش و پرورش در سازمان مركزى انجمن اوليا و مربيان در آستانه سال تحصيلى جديد از تشكيل «انجمن اوليا و مربيان صحيح » در مدارس سراسر كشور خبر داد.
ابوالفضل خادميان در گفت وگو با «ايران» با اعلام اين
 خبر گفت: با توجه به اهميت و جايگاه انجمن هاى اوليا و مربيان در نظام تعليم و تربيت كشور و براساس يك پژوهش انجام گرفته در شهر تهران مؤلفه هاى يك انجمن اوليا و مربيان خوب و درست مورد توجه و تأكيد قرار گرفت.
وى تصريح كرد: در انجمن اوليا و مربيان صحيح، برنامه محور و اوليا محور بودن آن مهم و با اهميت تلقى شده و براساس آن انجمن خواسته
 ها و مشكلات اوليا و مربيان را طبق قانون مصوب جمع آورى كرده و چگونگى حل و فصل آن ها را به والدين اعلام مى كند.
خادميان، نظارت و پيگيرى چگونگى تشكيل و اعلام برنامه
 هاى انجمن اوليا و مربيان را از سوى كارشناسان آموزش و پرورش در مناطق آموزش و پرورش و استان ها مورد تأكيد قرار داد.
وى تعدادانجمن
 هاى اوليا و مربيان در مدارس كشور را ۱۰۴ هزار انجمن اعلام كرد و گفت: تعداد انجمن هاى اوليا و مربيان از نظر كمى بالاست اما متأسفانه به لحاظ كيفى رضايت بخش نيست.
خادميان، جايگاه انجمن اوليا و مربيا را در قانون تصريح كرد و گفت: ساختار، جايگاه و هدف از تشكيل انجمن اوليا و مربيان در قانون به خوبى تعيين شده و هيچ نقص قانونى در اين باره وجود ندارد. به نحوى كه نخستين مصوبه درباره انجمن اوليا و مربيان در سال
۵۸ توسط شوراى عالى انقلاب جمهورى اسلامى تصويب شد. بر اساس آن انجمن اوليا و مربيان با مديريت قائم مقام وزير در اين انجمن در سازمانى مستقل فعاليتش را آغاز كرد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر