7,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 39069
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1541

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد انواع بانکها

دانلود تحقیق درمورد انواع بانکها

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد انواع بانکها

با دانلود تحقیق در مورد انواع بانکها در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق انواع بانکها را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق انواع بانکها ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد انواع بانکها

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:13 صفحه

قسمتی از فایل:

در بخش اول ذكر شد كه مانند ديگر بانكهاي سيستم سنتي وام دهي در غالب سيستم تامين سرمايه اسلامي به موسسات در بخشهاي يمختلف صنعتي در بازار مالي بنگلادش صورت مي گيرد. بدين منظور جهت آگاهي بيشتر، پيش از معرفي بانكهاي اسلامي و رابطه با وام دهندگان، بويژه مالكان صنايع روستايي و كوچك اطراف شهر، شرح مختصري ازيك بانك اسلامي وروشهاي سرمايه گذاري آن در بخش زير آورده شده است.

2- بانك اسلامي : بانكي بدون بهره

بانك اسلامي ممكن است كه به عنوان واسط مالي تعريف شود كه بي طرفي و به طور عملي به خوبي مديريت مي كند و بايد قوانين اسلامي را مربوطه خود قرار دهد و به طور كلي تمامي فعاليت هاي خود را بدون بهره انجام دهد. (2001.Alam)

هدف از اقتصاد اسلامي به گونه اي كه توسط (1988) Molla, (1984) Ahmad جمع آوري شده نه تنها عناصر سازنده (مولفه) معامله بر مبناي بهره است بلكه تاسيس حكم اجتماعي متعادل و منجر به فردي است كه از انواع بهره برداري آزاد است. بانك اسلامي نه تنها كارشناس امور مالي است بلكه مخاطب تجارت است. اين سيستم به طور اساسي سهامي ميان صاحبان سرمايه و كارآفرينان است كه از پيامدهاي جمعي تاثير مي پذيرد.

بنابراين اين سيستم از بهره سيستمي كه داراي ريسك است براي كارآفرينان يا استفاده كنندگان سرمايه متفاوت است. به گفته ديگر مي توان گفت بانك اسلامي بانك شركتي(سهامي) است.

3- بانك هاي دور دنيا

(1991) Kazarian (1989) Ahsan, (1989) Nassief مشهودند كه بيش از 70 بانك اسلامي و خانه هاي بيمه شده خدمات آزاد بهره را درآسيا ارائه ميدهند (درشرق مياني، آفريقا، اروپا و كشورهاي امريكاي شمالي). اجتماع اسلامي شمال امريكا و كانادا فعاليت هاي بانكي اسلامي خود را در سال هاي اخير آغاز نمودند و بودجه بهره آزاد را به مشتريان خود جهت خريد خانه و پروژه هاي ديگر قرض مي دهند. خانه هاي بهره آزاد وام دار توسط سازمان ISNA كنترل مي شوند كه.

خانه هاي سهامي همكاري اسلامي نام گرفته اند (ICHC). برخي از بانك هاي غربي مانند Anx Grind lays, Citibank, kleinworte Benson همچنين با همسازي و مخاطب قررادادن بانك هاي اسلامي شروع به كار كردند، و خود را در امور مالي، رعايت انصاف و رفتار با سهامداران مالي شان با مشتريان خود در شرق مياني و شمال شرق آسيا و همكاران بين المللي خود در اروپا و امريكا لاتين سازگار نمودند.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر