6,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 39443
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1767

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد مزیت امضای الکترونیکی

دانلود تحقیق درمورد مزیت امضای الکترونیکی

0 1.8k
دانلود تحقیق درمورد مزیت امضای الکترونیکی

با دانلود تحقیق در مورد مزیت امضای الکترونیکی در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق مزیت امضای الکترونیکی را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق مزیت امضای الکترونیکی ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد مزیت امضای الکترونیکی

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:9 صفحه

قسمتی از فایل:

مزیت امضای الکترونیکی، غیر قابل جعل بودن است

استفاده از امضای الکترونیک بهترین وسیله برای انتقال داده‌ها، پیام‌ها به دلیل غیرقابل خدشه بودن در عین ایمن ماندن سیستم‌ است.

امضاهای الکترونیک در دنیا از طریق سیستم‌های رایانه‌ای به صورت نرم‌افزار توسط شرکت‌هایی محدود و خاص تولید شده و به متقاضیان ارایه می‌شوند.

این استاد دانشگاه، خاطرنشان کرد: شرط قانون تجارت الکترونیک این نیست که در قرارداد آن یک نوع خاص امضا وجود داشته باشد، بلکه باید بتوان هویت صاحب امضا را تشخیص داد و نتوان با استفاده از آن در مفاد اسناد تغییری ایجاد کرد.

قانون تجارت الکترونیک چند جهت در یک متن دارد که البته اگر جنبه‌های تجاری از آن جدا شده و دو یا سه ماده و یا تبصره به قانون مدنی که مرجع اثبات دعوا و ادله است اضافه شود، شرایط بسیار بهتر خواهد شد.


امضای الکترونیک :

در قرارداد های تجاری و بطور کلی هر قراردادی یکی از راه های اثبات هویت طرفین تشخیص امضای فرد است.با گسترش تجارت الکترونیک و افزایش مبادلات و ارتباطات الکترونیکی نیاز به وسیله ای که اثبات کننده هویت فرد باشد بیشتر شد تا اینکه بالاخره امضای دیجیتال به عنوان راه حلی مناسب برای این خلا برگزیده شد.در قانون تجارت الکترونیک ایران نیز امضای الکترونیک به عنوان راه حلی جهت اثبات هویت فرستنده پیام  و ... پیش بینی شده است.موارد قانونی مربوط به امضای دیجیتال در قانون تجارت الکترونیک به شرح زیر است:

ماده ٢ بند "ی":امضای الکترونیکی:عبارت از هر نوع علامت منضم شده یا به نحو منطقی متصل شده به داده پیام (Data Message) است که برای شناسایی امضا کننده داده پیام مورد استفاده قرار می گیرد.

ماده ٢ بند "ک":امضای الکترونیکی مطمئن:هر امضای الکترونیکی است که مطابق ماده (١٠) این قانون باشد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر