12,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 39467
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1598

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد انواع اوراق قرضه دولتی و شهرداريها

دانلود تحقیق درمورد انواع اوراق قرضه دولتی و شهرداريها

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد انواع اوراق قرضه دولتی و شهرداريها

با دانلود تحقیق در مورد انواع اوراق قرضه دولتی و شهرداريها در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق انواع اوراق قرضه دولتی و شهرداريها را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق انواع اوراق قرضه دولتی و شهرداريها ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد انواع اوراق قرضه دولتی و شهرداريها

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:122 صفحه

قسمتی از فایل:

در اين فصل درباره مطمئن ترين و بی خطر ترين اوراق بهادر بحث می کنيم . کادر خود را با اوراق بهادر کوتاه مدت و دراز مدتی که سازمانها و نهادهای دولتی و شهرداريها منتشر می کنند آغاز می کنيم . در فرآيند سرمايه گذاری ، يک اصل اساسی وجود دارد و ما سعی می کنيم هيچگاه آن را فراموش نکنيم . يعنی اوراق بهادر کوتاه مدت نسبت به اوراق بهادر دراز مدت ، ريسک کمتری دارند ، و اين نکته را طادآوری می کنيم که اوراق بهادری که دولت منتشر می کند ، مثل اوراق قرضه دولتی ، از ساير بهادار معتبر تر و بی خطر تر ند .

او.راق بهادر دولتی

دولتها همواره د حال رشد و گسترش اند و نياز زيادی به پول دارند . از اين رو ، انواع گوناگونی از اوراق بهادر منتشر می کنند و از سازمانها و مردم وام می گيرند . برای نمونه ، دولت آمريکا بيش از 2 تريليون دلار استقراض کرده است . در بسياری از موارد ، کشورهايی که وارد جنگ می شوند يا می خواهند بنيه دفاعی خود را تقويت کنند ، هزينه های خود را از راه گرفتن فروش و اوراق بهادر غطر قابل فروش می باشند . بسطاری از کشورهای غربی با انتشار اوراق قرضه قابل فروش ، مثل اوراق خزانه ، اسناد خزانه و اوراق قرضه خزانه اقدام به گرفتن وام می کنند . يک نمونه از اوراق بهادر غير قابل فروش پس انداز است . نمونه هايی ديگر آن عبارتند از : قبوض پيش پرداخت ماليات و اسناد پس انداز . اوراق بهاداری که دولتها منتشر می کنند، کوتاه مدت ،   ميان مدت و دراز مدت می باشند . برخی از آنها در زيزر توضيح می دهيم :

 

اوراق خزانه

خزانه داری کل بسياری از کشورها اوراق خزانه منتشر می کنند . معمولا مدت اعتبار اين اوراق 91 روز تا يک سال می باشد . اين اوراق در زمان انتشار با تخفيف فروخته و در تاريخ  سررسيد بر مبنای ارزش اسمی باز پرداخت می شوند .

مردم برای خريدارای اين اوراق می توانند به خزانه داری کل مراجعه کنند يا آنها را از بانکهای تجاری خريداری کنند . معمولا هر دولتی که اين اوراق را منتشر می کند از طريق آگهی و تبليغات ، مردم را به خريد آنها دعوت می کند . بانکهای تجاری ، سازمانهای مالی و کارگزاران اوراق بهادار دولتی در اين کزايده ها شرکت می کنند . افراد می توانند برای خريدن آنها به بانکهای تجاری يا به کارگزار خود مراجعه کنند .

نرخ بازدهی اوراق خزانه در سالهای مختلف ، متفاوت بوده است و معمولا با توجه به سياست پولی يا نرخ تورم تعيين می شود . دولتی که اين اوراق را منتشر می کند می کوشد تا پرداخت نرخ بهره را به حدی برساند که بازده اين اوراق را منتشر می کند و می کوشد تا پرداخت نرخ بهره را به حدی برساند که بازده اين اوراق قادر به پوشاندن نرخ تورم باشد تا از خروج سرمايه از کشور جلوگيری کند .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر