8,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 39515
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2388
  • تعداد فروش: 1

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد آموزش بزرگسالان

دانلود تحقیق درمورد آموزش بزرگسالان

0 2.4k
دانلود تحقیق درمورد آموزش بزرگسالان

با دانلود تحقیق در مورد آموزش بزرگسالان در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق آموزش بزرگسالان را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق آموزش بزرگسالان ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد آموزش بزرگسالان

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:27 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه

مطالعه آموزش بزرگسالان مرتباً اهميت بيشتري مي‌يابد، زيرا آموزش حرفه‌اي مربيان بزرگسالان در بريتانياي كبير و ديگر كشورها جهان روندي رو به افزايش دارد؛ اما تعداد معدودي از كنتاب‌هاي موجود دانشجويان را با زمينه‌اي گسترده‌تر از اين موضوع آشنا مي‌سازد.

تامين آموزش و پرورش براي بزرگسالان بدان سبب ضرورت دارد كه انسان‌ها و جامعه كنوني ما وضعيت خاصي دارد.

در جامعه ملاحظات متعددي وجود دارد كه بايد به آن توجه كرد. از آن جمله مي‌توان به تغييرات سريع اجتماعي و فرهنگي، منسوخ شدن دانش فني بدان دليل است كه اگر افراد با اين دانش كار كنند، نمي‌توانند پيشرفت نمايند. افزايش اوقات فراغت و افزايش عده كساني كه به سن كهنسالي مي‌رسند و لزوم تلاش براي رسيدن به جامعه‌اي مردمي اشاره كرد.

افزون بر اينكه انان نياز اساسي به يادگيري دارد، مادام العمر در حال يادگيري است و تامين آموزش و پرورش در تمام طول حيات او وسيله‌اي براي ارضاي اين نياز اساسي است.

آموزش بزرگسالان را نبايد يك آموش تجملي براي معدودي انسان استثنائي دانست. همچنين نمي‌توان آن را موضوعي تلقي كرد كه فقط زمان كوتاهي از اوايل جواني انسان را شامل مي‌شود، بلكه بايد آن را يك ضرورت هميشگي ملي و يك بخش ناگسستني از تمدن انسان دانست و به همين امري همگاني و مادام العمر است (اسميت، 1999).

كاملاً عادي است كه بگوييم آموزش و پرورش نبايد در هنگام فراغت از تحصيل انسان متوقف شود. عادي بودن اين نكته در آن است كه هدف سازمان مدرسه، اطمينان از ادامه يادگيري با سازماندهي توانايي‌هايي است كه انسان را تضمين مي‌كند. تمايل به يادگيري از خود زندگي و تبديل شرايط زندگي به گونه‌اي كه همه مردم در فرآيند زيستن ياد هم بگيرند، ظريف‌ترين دستاورد تعليم و تربيت است (ديوئي، 1916).


وضعيت آموزش در آغاز قرن بيستم

70% جمعيت بالاي 15سال جهان و 90% جمعيت همين گروه سني دركشورهاي جهان سوم به آموزش و پرورش دسترسي نداشتند.

آغاز نيمه دوم قرن بيستم، 44%جمعيت بالاي15سال در كل جهان و 64% جمعيت همين گروه سني در كشورهاي جهان سوم هنوز به آموزش و پرورش دسترسي نداشتند.

درپايان قرن بيستم حدود  كل جمعيت 15 سال به بالا در كل جهان به آموزش و پرورش دسترسي نداشتند. بيشتر اين جمعيت دركشورهاي جهان سوم زندگي ميكنند.

افزايش تقاضا براي آموزش

جدول 1- درصد جمعيت بي سواد جهان

سال

قاره

1970

1980

1990

2000

كل جمعيت در سال 2000

جهان

37

30

25

21

871ميليون نفر

آفريقا

72

62

51

40

182ميليون نفر

آمريكا

15

12

9

8,000 تومان

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر