7,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 39639
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2164

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد تصوير سازي شعر کودک

دانلود تحقیق درمورد تصوير سازي شعر کودک

0 2.2k
دانلود تحقیق درمورد تصوير سازي شعر کودک

با دانلود تحقیق در مورد تصوير سازي شعر کودک در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق تصوير سازي شعر کودک را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق تصوير سازي شعر کودک ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد تصوير سازي شعر کودک

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:26 صفحه

قسمتی از فایل:

چکيده

 پروژه من در ارتباط با تصوير سازي شعر کودکان بود ، به همين دليل در اين زمينه چه از لحاظ شعر کودک و چه در رابطه با تصوير سازي براي کودکان مطالعاتي داشتم که خلاصه از اين  مطالعات  را در اين تحقيق آورده ام ، تا با استفاده از اين ها بتوانم پروژه ي خود را به اتمام برسانم ، به طوري که  براي استاد راهنما وخودم  يک کار مفيد ورضايت بخش واز لحاظ اصولي کاري درست ومنطقي باشد.

قبل از اينکه چگونگي شروع وبه اتمام رسانيدن پروژه را توضيح بدهم ، کمي از تاريخچه ي تصوير سازي و اصول تصوير سازي کتاتهاي کودکان ونوجوانان که در 

کتابهاي ديگر را جع به انها بحث شده است  ، صحبت مي کنيم .                                            


فهرست مطالب :

1-     مقدمه                                                                                    

2-     تاريخچه تصويرسازان  در جهان                                                        

3-     تاريخچه تصويرسازي  در ايران

4-     طبقه بندي انواع تصويرسازي

5-     تصويرسازي

6-     آشنايي با اهداف تصويرگري                                                       

7-     مفهوم رنگ در تصويرگري

8-     تصويرسازي کتابهاي کودکان و نوجوانان

9- روند  کار پروژه تصويرسازي شعر کودک

                                                                                                                                                                                                                                                   

 


     مقدمه

امروزه به هر جا که نظر افکنيم  مشاهده مي کينم  که تصوير همه جا را احاطه کرده  و نقش عمده اي را  در ارتباطات بشهري به عمده دارد ، در واقع  تصوير جزء لاينفک زندگي انسان مي باشد . در دنياي امروز  فن ارتباط تصويري از اهميت فوق العاده برخوردار است . چو ن از طريق تصوير مفاهيم زيادي را مي توان در هر نقطه دنيا  که با شيم  بيان کرد و اين مسئله هيچ حد و مرزي را نمي شناسد . به همين دليل بايد با آموختن  و شناسانده  شدن ابعاد پنهان تصوير و درک مفاهيم پيچيده ان با دنياي پررمز و راز تصوير سازي آشنا شويم مخصوصاٌ0 تصوير سازي براي کودکان که خود از جايگاه ويژه اي برخوردر است و بايد در اين زمينه دقت عمل لازم را در نظر داشت ، زيرا کودکان موجوداتي لطيف و دوست داشتني با دنيايي مخصوص به خود هستند .

تاريخچه تصوير سازي

تاريخچه تصوير سازي در جهان

تصوير سازي در طول تاريخ جزء روايت گوي تصوير يا داستان پروازي تصوير نبوده است . آقا شروع داستان سرايي به صورت مکتوب خود با آغاز تمدن هاي اسطوره يي‌ وپيدايش اشکال خط نوشتاري ( که قديمي ترين آن ها خطوط تصويري ،مانند خط هيروگليف مصري وخطوط ميخي باستان از قبيل خط سومري وعيلامي )

بوده است که به کمک آنها افسانه هاي اساطيدي درکتيبه هاي سنگي و مهرها يا پاپيروس نوشته مي شد .در خلاق تمام آن تصاوير داستان هايي در مورد خلقت جهان و انسان ، نيروهاي مافوق طبيعي وراز تولد و مرگ و جهان ماورا موجود بود که در پلان هاي داستاني به هم مربوط مي شدند .

آثار منظومي چون مقامات حديدي ، ورقه و گشاه ؛ کليله و دمنه و ديوان هاي اشعار چون شاهنامه ( که يک منظومه اشعار حماسي است ) و داستان هاي عاشقانه در منظومه هايي مثل حماسه نظامي که در اين  ها تصاوير بيانگر مفاهيم داستاني موجود در اشعار‌ مي‌شدن . سپس در دوره صد ساله اخير تصويرسازي معاصر در سبک هاي قهوخاني و سقاخانه اي ديگر بار داستان هاي حماسي شاهنامه در پرده سازي ها و حکايت هاي مذهبي مانند داستان هاي مربوط به واقعه کربلا به تصوير کشيده شدند .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر