7,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 39715
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2086

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد پيدايش نرم افزار و نفوذ آن به دنياي صنعت

دانلود تحقیق درمورد پيدايش نرم افزار و نفوذ آن به دنياي صنعت

0 2.1k
دانلود تحقیق درمورد پيدايش نرم افزار و نفوذ آن به دنياي صنعت

با دانلود تحقیق در مورد پيدايش نرم افزار و نفوذ آن به دنياي صنعت در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق پيدايش نرم افزار و نفوذ آن به دنياي صنعت را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق پيدايش نرم افزار و نفوذ آن به دنياي صنعت ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد پيدايش نرم افزار و نفوذ آن به دنياي صنعت

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:27 صفحه

قسمتی از فایل:

بشريت همواره در تمام دوران زندگي به دنبال ابدء و يافتن روش‌هاي جديد و كاربردي جهت آسان نمودن كارهاي روزمره ي خويش بوده. در همين راستا انسان ها همواره تلاش بر آن داشتند تا با بكار گيري ابزار آلات و خلق فناوري‌هاي جديد به آرمان ها و روياهاي خويش دست يابند. بديهي است كه انسانها همواره در اين راه موفق ظاهر شده و خواهند شد.

يكي از پر افتخار و پر كاربرد ترين فناوري‌هاي خلق شده توسط بشر پديده اي است كه كامپيوتر (رايانه) نام دارد. در عصر حاضر زندگي تمام انسان ها در اكثر نقاط دنيا با اين فناوري گره خورده بطوري كه انكار و حذف آن از زندگي روز مره انسان ها امري بعيد و غير ممكن به نظر مي‌رسد. در صفحات و فصل‌هاي بعد بيشتر به توضيح اين مطلب پرداخته خواهد شد.

 

كامپيوتر چيست‌ ؟

 شايد جواب دادن به اين سوال در نگاه اول كمي دشوار و پيچيده به نظر برسد. اما جواب دادن به آن كاملا ساده و آسان است. كامپيوتر در لغت به معني محاسبه گر مي‌باشد كه ريشه ي آن از كلمه "Compute" به معني محاسبه كه با پسوند er به صورت يك اسم فاعلي در آمده است. اما در عمل نيز كامپيوتر (در حالت ساده) تنها يك محاسبه گر است كه فقط مي‌تواند دو عمل جمع و تفريق را در زبان Binary (مبناي دو) انجام دهد. (تمامي اعمال ضرب تقسيم و... تركيب و زير مجموعه اي از دو عمل اصلي يعني جمع و تفريق هستند )

 

علوم پايه كاربردي و بكار گرفته شده در كامپيوتر

 بطور كلي مي‌توان علوم به كار رفته در ساخت و توليد كامپيوترهاي امروزي را به 3 دسته كلي تقسيم كرد:

1-   رياضيات

2-   فيزيك و شيمي

3-  الكترونيك و الكترو مكانيك

 

البته تنها اين سه رشته نيستند كه در پروسه ي توليد و ساخت سخت افزار و نرم افزارها (نرم افزار‌هاي ابتدائي) كار برد دارند. بلكه اين سه علوم پايه اي هستند. بقيه تخصصها از اهميت‌هاي نسبتا كمتري برخوردارند.

 

تعريفي ساده براي سخت افزار و نرم افزار

 سخت افزار به ماهيت فيزيكي و اجزاء تشكيل دهنده ي كامپيوتر و نرم افزار به مجموعه ي داده ها و پكيج‌هاي (بسته ها) پردازش شده (محصول) گفته مي‌شود. 

در حقيقت سخت افزار را مي‌توان به اتومبيلي تشبيه كرد كه در خدمت دستورات راننده يعني همان نرم افزار است. پس سخت افزارها تنها ماشين‌هاي خام و بي اراده اي هستند كه نرم افزار ها به آنها جان مي‌بخشند و آنها را به حركت در مي‌آورند. بديهي است كه تمامي سخت افزارها توانايي ها و كاربردهاي تعريف شده و مشخصي را دارا هستند.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر