6,000 تومان
  • فروشنده : طرفداری

  • کد فایل : 40548
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1535

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد پياده سازي

دانلود تحقیق درمورد پياده سازي

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد پياده سازي

با دانلود تحقیق در مورد پياده سازي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق پياده سازي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق پياده سازي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد پياده سازي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:8 صفحه

قسمتی از فایل:

پياده سازي

:  (CU) Control Unit

 

 

 

در طرح واحد کنترل، دو روش اساسی وجود دارد که عبارتند از: روش Hard-Wired و روش Microprogrammed . طراح باید از همان ابتدا مشخص کند که از چه روشی برای طراحی واحد کنترل استفاده می نماید. در این آزمایش پردازنده را با استفاده از روش Hard-Wired طراحی کردیم. 

 

- اطلاعاتی که واحد کنترل نیاز دارد تا بر اساس آن ها بتواند سیگنال های کنترلی را برای بخش های درونی و بیرونی پردازنده تولید کند:

 

 1- کد دستورالعمل:  واحد کنترل از کد دستورالعمل می فهمد که چه عملیاتی باید در پردازنده اجرا شود.  در این پردازنده ساده ما از 4 دستورالعمل ADD,SUB,LOAD,OUT  استفاده می کنیم و برای راحت تر شدن پردازش کد دستورالعمل را 4 بیت در نظر می گیریم و کد دستورات را به صورت زیر در نظر می گیریم تا دیگر نیازی به رمزگشایی کد دستورالعمل(Decode)  نباشد:

ADD:= 0001 ,   SUB:=0010 ,  LOAD:=0100 ,  OUT:=1000              

 

2- اطلاعات زمانی:  که مرحله زمانی اجرای دستورالعمل را نشان می دهد. در پردازنده طراحی شده به زمان های T1.T2…T6 نیاز داریم.   با استفاده از یک Sequence Counter  زمان های T1 تا T6 را بوجود می آوریم و با کمک Decoder آن را رمزگشایی می کنیم.

 

واحد کنترل، وظیفه دادن فرامین و هماهنگی های لازم را برای انجام مراحل سه گانه فراخوانی (Fetch)، رمزگشایی ( (Decode و اجرا (Execute) بر عهده دارد.

 

یک ریزعمل ساده ترین عملیاتی است که در یک پالس زمانی قابل اجراست، پس در هر پالس زمانی باید سیگنال های کنترلی که منجر به انجام ریزعمل مورد نظر می شوند را فعال کنیم.

با نوشتن RTL های مربوط به هر قسمت جدول زیر حاصل می شود.

برای مثال طبق جدول زیربرای عمل جمع به 3 ریزعمل نیاز داریم: اول اینکه آدرسXX به MAR منتقل شود در مرحله دوم مقدار خانه MAR ام حافظه به رجیستر B منتقل شود و در پایان حاصل جمع اکومولاتور و B به اکومولاتور منتقل شود.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر