7,000 تومان
  • فروشنده : طرفداری

  • کد فایل : 40605
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2335

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد اسباب بازي كودكان

دانلود تحقیق درمورد اسباب بازي كودكان

0 2.3k
دانلود تحقیق درمورد اسباب بازي كودكان

با دانلود تحقیق در مورد اسباب بازي كودكان در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق اسباب بازي كودكان را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق اسباب بازي كودكان ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد اسباب بازي كودكان

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:20 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه :

بازي يك فعاليتي طبيعي ، لذت بخش و دلخواه براي كودك مي باشد ، ولي با تاسف بزرگترها اين حقيقت را حدي تلقي نمي كنند .

در صورتي كه بازي هدفدار و منطقي مي تواندروابطي صميمي ، گرم ، عميق را با كودكان برقرار كند و در جهت رشد و تربيت آنان گام برداشت .

گامهايي كه دريچه ي لطافت بازي ، شروع شده و به دنبال خيال و رويا ها و ابعاد احساسي عاطفي و شناختي كودكان خاتمه مي يابد به همين دليل پرداختن به بازي خصوصاً بازيهاي عروسكي بررسي نزديكترين زاويه شخيت كودك مي باشد بي اعتنايي به اين پديده ، ناديده گرفتن بسياري از جلوه هاي روحي و رواني شخصيت كودك خواهد بود از آنجايي كه والدين اولين آموزگاران كودك خود مي باشند وظيفه پدران و مادران است كه بهترين و جالب ترين روش هاي آ«وزشي را بيا بند تا بتوانند كودك خود را به طور صحيح و متناسب با رشد جسمي و ذهني او آموزش دهند او را راهنمايي كنند و به شكل گيري مشاهدات و تجربيات كودك كمك نمايند .

از اين رو آنها بايد همانند يك مربي  آگاه و ورزيده ، مسائل را به زيان كودكانه و بارواني و سادگي و بدون پيچيده گي به او بياموزند و در اين راه در برابر ناتوانيهاي كودك صبور بوده و توانايي هاي او را ستوده و تقويت كند .

 

ويژگي هاي بازي كودكان :

ا) ويژگي جسماني بازي : ضمن بازي ، كودك مي دود ، از پله ها  بالا و پايين مي پرد ، خم و راست مي شود ، ركاب مي زند و .... در تمام اين حالات كودك از عضلات و اندامهاي مختلف كمك مي گيرد و اين عمل سبب تقويت آنها مي شود . بازي مكانيسم هاي داخلي بدن مانند تنفس ، گردش خون ، اعصاب ، هضم ، جذب و دفع و ...... تنظيم مي كند .

 

2) ويژگي هاي درماني بازي :

بازي نه تنها به كودك براي رفع نياز هاي جسمي و رشد و تقويت اندامهاي او كمك مي كند ، بلكه فرصتي به وجود مي آورد تا كودك بتواند از نظر رواني نيز ارضاء شود . او از طريق بازي ، فشارهاي دروني خود را به طور نا خود آگاه تخليه نمايد . كودك توسط بازي رفتار خود را متعادل مي سازد .

 

3) ويژگي  اجتماعي بازي :

كودك در مراحل رشد خود پي مي برد كه با ديگران رابطه بر قرار كند و اين شناخت را در خلال حركات وي مي توان ديد تربيت و آموزش صحيح مي تواند در ميزان اين شناسايي موثر شود ، يكي از بهترين وسائلي كه مي تواند در فرآيند شناخت كودك از خود ، مورد استفاده قرار گيرد بازي است كودك از طريق بازي نخستين گامها را براي اجتماعي شدن بر مي دارد . او همكاري و تعاون را با گروه مي آموزد .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر